تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : 23800

دیدار مدیرعامل بانک کشاورزی با استاندار اصفهان

۰
plusresetminus
فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی در جریان سفر کاری خود به استان اصفهان، با سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان دیدار و درباره رفع موانع و مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی این استان گفت و گو کرد.
دیدار مدیرعامل بانک کشاورزی با استاندار اصفهان
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این دیدار که روز یکشنبه 28 آبان ماه انجام شد، مرتضوی ضمن تشکر و قدردانی از همراهی بانک کشاورزی در پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف دولت در استان اصفهان، بر ضرورت تداوم این همراهی تأکید کرد.
وی به جلسات برگزار شده کمیسیون هماهنگی بانک های استان اصفهان از آغاز دولت سیزدهم و همچنین اختیارات استانی بانک ها و نسبت منابع و مصارف اشاره و خاطر نشان کرد: در جلساتی که با حضور رییس جمهور برگزار شده، درخواست افزایش اختیارات استان ها مطرح شده است.
مدیرعامل بانک کشاورزی نیز با اشاره به نقش بانک کشاورزی در رونق تولید بخش کشاورزی و تأمین امنیت غذایی کشور یادآور شد: برنامه تأمین مالی این بخش با نگرش ملی و کشوری تدوین و متناسب با اولویت های هر استان اجرایی می شود.
وی در زمینه توسعه و جلوگیری از ادغام شعب، به محدودیت های موجود به ویژه نیروی انسانی اشاره و خاطر نشان کرد: از سال ۹۲ تاکنون بانک کشاورزی مجوز استخدام نیرو نداشته است اما از سال گذشته چندین جلسه با مقامات مسئول برگزار و طرح توجیهی ارائه شده و منتظر حصول نتیجه هستیم.
فرخ نژاد با بیان اینکه بانک کشاورزی از ظرفیت بالای کارشناسان مجرب برخوردار است و در اغلب بازدیدها خوشبختانه شاهد رضایت ذی‌نفعان و مشتریان بوده‌ایم افزود: تخصیص بهینه منابع و توزیع درست اعتبار به زنجیره‌های واقعی تولید، هدف اصلی بانک کشاورزی است، ضمن اینکه تعامل ما با تولید کنندگان، تعامل برد-برد است و از نگاه ما این تعامل باید منجر به تولید، سودآوری و افزایش اشتغال شود.
وی ضمن قدردانی از حسن نظر استاندار محترم اصفهان، یادآور شد: بانک کشاورزی با پیشینه نود ساله، کاملا در خدمت بخش کشاورزی است و با توجه به ظرفیت های موجود، از جمله کارکنان توانمند و متعهد، روند خدمت رسانی بانک، پرقدرت و رو به جلو خواهد بود.
این گزارش می افزاید: در این دیدار محمود حقیقت سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز با بیان این که بانک کشاورزی از بانک‌های پیشرو این استان در تامین منابع طرح های استانی است، گفت: به بانک‌های تخصصی نگاه حمایتی داریم و بانک‌های پیشرو در امر خدمت رسانی تشویق خواهند شد.
وی افزود:  پوشش اعتباری طرح های بزرگ استانی نیاز به حمایت بانک ها دارد و نگاه ما به بانک کشاورزی نگاه ویژه ای است و تاکنون نیز بانک کشاورزی در این راستا همراهی خوبی داشته که شایسته قدردانی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین