تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : 23831

نرخ سود مشارکت بیمه‌های زندگی بیمه ایران اعلام شد

۰
plusresetminus
بازدهی مجموع سرمایه‌گذاری‌ها بیمه‌های زندگی بیمه ایران مشخص‏ و به تبع آن سود قطعی مشارکت در منافع بیمه‌های زندگی بیمه ایران برای سال 1401 خورشیدی معادل 24.38 درصد اعلام شد.
نرخ سود مشارکت بیمه‌های زندگی بیمه ایران اعلام شد
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بیمه ایران، با توجه به تاکیدات حسن شریفی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران مبنی بر تعیین تکلیف هر چه سریعتر سود مشارکت بیمه گذاران بیمه های زندگی، براساس محاسبات فنی انجام شده درخصوص بازدهی سرمایه گذاری های انجام شده بیمه های زندگی، بازدهی مجموع سرمایه گذاری ها از محل حق بیمه های این بیمه نامه ها در پایان سال 1401معادل ‏24 و 38 صدم درصد است.
طبق اطلاعات دریافتی، کل مبلغ سود مشارکت در منافع بیمه های زندگی، با احتساب نرخ جدید برای مجموع سرمایه گذاری ها در مقطع پایان سال 1401 به 10 هزار و 625 میلیارد ریال (شامل 7636 میلیارد ریال سهم نگهداری و 2989 میلیارد ریال سهم واگذاری به بیمه مرکزی ایران) رسید.
کارشناسان، موفقیت بیمه ایران در کسب سود حاصل شده را در شرایط ناشی از تحریم های سنگین و ظالمانه و بحران اقتصادی، طراحی متمایز بیمه زندگی، تلاش و پشتکار شبکه ‏فروش شرکت سهامی بیمه ایران و نیز مرهون پشتیبانی های مدیران و کارشناسان شرکت بیمه ایران ارزیابی می کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین