تاریخ انتشارجمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
کد مطلب : 23841
بارش باران و برف در ۱۶ استان

ورود سامانه بارشی از دوشنبه به کشور

افرایش آلودگی هوا در تهران، اصفهان، اراک و کرج
۰
plusresetminus
سازمان هواشناسی با هشدار تداوم آلودگی شدید هوا ۶ شهر از جمله تهران از ورود سامانه بارشی به کشور و بارش باران و برف در ۱۶ استان خبر داد.
ورود سامانه بارشی از دوشنبه به کشور
به گزارش صدای بانک از همشهری آنلاین، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد با عبور موج تراز میانی جو از نیمه جنوبی کشور امروز در برخی مناطق خوزستان،‌ بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، کرمان، یزد، هرمزگان و سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. ضمن این‌که در سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود.
فردا شنبه در استان‌های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و نیمه جنوبی کرمان رگبار،‌رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد. یکشنبه در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر وزش باد شدید جنوبی و افزایش دما پیش‌بینی می‌شود. در برخی مناطق شمال غرب کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده روی داده و در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم است.
دوشنبه به‌تدریج با ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور در استان‌های واقع در شمال غرب و برخی مناطق استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام ابرناکی، بارش باران،‌رعدوبرق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود. سه‌شنبه آینده با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر ابرناکی، بارش باران و وزش باد همراه با کاهی نسبی دما در سواحل دریای خزر،‌اردبیل و آذربایجان شرقی آغاز می‌شود.
از امروز تا دوشنبه آینده در شهرهای تهران، کرج، اصفهان و اراک افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین