تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۸
کد مطلب : 24243
مدیر امور اعتبارات بانک شهر خبر داد:

رشد چشمگیر شاخص‌های عملکردی بانک شهر در پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و اشتغالزایی

۰
plusresetminus
مدیر امور اعتبارات بانک شهر از رشد چشمگیر شاخص‌های عملکردی این بانک در پرداخت تسهیلات خبر داد و گفت: تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، فرزندآوری و اشتغالزایی نسبت به پایان سال 1401 در بانک شهر بیش از 150 درصد رشد داشته است.
رشد چشمگیر شاخص‌های عملکردی بانک شهر در پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و اشتغالزایی
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک شهر، ایمان امینی پور با اشاره به اینکه بانک شهر به عنوان بانکی محبوب و مشتری مدار در شبکه بانکی در حوزه جذب منابع و نیز پرداخت تسهیلات رشد قابل توجهی را تجربه کرده است، گفت: تسهیلات پرداختی از سوی شعب این بانک در سراسر کشور؛ بیشتر برای تسریع و تکمیل پروژه های شهری، کمک به جوانان در تشکیل بنیان خانواده و حمایت آنان در کاهش هزینه های معیشتی، حمایت از جوان سازی جمعیت و فرزندآوری، راه اندازی و توسعه واحدهای تولیدی، کمک به فعالان اقتصادی و... هزینه شده است.
امینی پور با اشاره به پرداخت 3 هزار و 500 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بازه زمانی شش ماهه اول سال جاری، افزود: شعب بانک شهر خود را موظف به پرداخت تسهیلات ازدواج در چارچوب قوانین و مقررات می دانند و طی سال جاری از هیچ کمکی برای بهره مندی متقاضیان از این تسهیلات دریغ نکرده اند.
وی با بیان اینکه حمایت و کمک به تشکیل خانواده در میان جوانان به عنوان اقدامی مهم و در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی بانک شهر تعریف شده است، گفت: 3 هزار و 600 فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری از سوی شعب بانک پرداخت شده است.
امینی پور با اشاره به پرداخت حدود 4 هزار فقره تسهیلات برای تامین ودیعه مسکن و 5 هزار و 400 فقره تسهلات قرض الحسنه اشتغال زایی، تاکید کرد: تامین مالی شهرداری های کشور جهت تسریع و تکمیل پروژه های شهری با استفاده از ابزارهای نوین نظیر برات کارت شهر، پرداخت تسهیلات خرد به شهروندان در سراسر کشور، تامین سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی و تخصیص سهم بیشتر از مصارف بانکی به بخش تولید، اعطای تسهیلات در قالب طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تاکسی های فرسوده در شهر شیراز، تامین مالی پروژه تجهیز خط 6 متروی تهران و انعقاد تفاهم نامه با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در راستای کاهش مصرف سوخت از طریق نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری فرسوده به منظور کاهش انتشار آلاینده های محیط زیست و بهبود کیفیت هوای شهرها و توسعه حمل و نقل عمومی تنها بخش کوچکی از اقدامات بانک شهر در حوزه پرداخت تسهیلات بوده است.
وی همچنین از حمایت بانک شهر برای 5 پروژه مرتبط با وزارت راه و شهرسازی بر اساس ماده 56 قانون الحاق و سازوکار بند (ز) تبصره 4 قانون بودجه کشور و در راستای کاهش خسارات جانی و مالی در جاده ها، کاهش بار ترافیک مسیرهای مواصلاتی و افزایش ضریب ایمنی راه های کشور خبر داد و افزود: بالغ بر 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای پروژه احداث بزرگراه ها در استان های مختلف از جمله محور پل تکاور- ابتهاج در جاده هراز، کمربندی شرقی شیراز، گذر شرقی اصفهان در نظر گرفته شده است.
مدیر امور اعتبارات بانک شهر گفت: بانک شهر در شش ماهه اول سال جاری نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، توانسته است رشد 82 درصدی کارمزد صدور و تمدید ضمانتنامه، رشد 46 درصدی درآمد اعطای تسهیلات، رشد 28 درصدی کارمزد گشایش اعتبارات اسنادی را تجربه کند.
امینی پور در پایان عنوان کرد: از جمله جدیدترین اقدامات مدیریت بانک شهر ورود به طرح های گردشگری بوده که در این راستا می توان به طرح تکمیل و تجهیز و افتتاح اولین هتل پنج ستاره در شهر قشم (هتل آراکتای قشم) و هتل سورنای شیراز اشاره کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین