تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
کد مطلب : 24245

بانک پارسیان با محصولات جدید در پنجمین نمایشگاه ایران ریتیل شو حضوری پررنگ دارد

۰
plusresetminus
بانک پارسیان با حضور در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته (IRAN Retail Show 2023 )، آخرین دستاوردها و محصولات فناورانه و کارآمد خود را به نمایش می‌گذارد.
بانک پارسیان با محصولات جدید در پنجمین نمایشگاه ایران ریتیل شو حضوری پررنگ دارد
به گزارش صدای بانک، بانک پارسیان با برپایی غرفه و به اتفاق شرکت‌های مختلف گروه، در سالن 35 محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، همراه با کادری متشکل از مدیران و کارشناسان متخصص در حوزه‌های اعتباری، بانکداری شرکتی و شعب ، در طول دوره برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل شو 2023، حضوری فعال خواهد داشت و آماده میزبانی از فعالان صنعت خرده‌فروشی است.
بانک پارسیان که اولین حضور خود در این نمایشگاه را تجربه می‌کند، به‌عنوان یکی از دغدغه مندان توسعه و رونق صنعت خرده‌فروشی، با هدف توسعه روابط و همکاری‌های مشترک و تعامل سازنده با فعالان، صاحبان و مدیران مراکز خرید و شرکت‌های صنعت خرده‌فروشی کشور، با ایجاد بستر و ارائه ابزارهای مالی و بانکی جدید به معرفی آخرین خدمات و محصولات جدید، ظرفیت‌ها، دستاوردها و توانمندی‌های خود خواهد پرداخت.
بانک پارسیان همواره تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی‌های صحیح و با بهره‌گیری از محصولات و ابزارهای نوین مالی و بانکی طرح‌های روبنایی و زیربنایی کشور را توسعه دهد تا افزون بر رشد تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، زمینه توسعه کشور را بیش‌ازپیش فراهم کند.
پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته به‌عنوان بزرگ‌ترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه صنعت خرده‌فروشی، در روزهای 2 الی 5 دی‌ماه 1402 و با حضور صاحبان برندهای خرده‌فروشی، مراکز تجاری و تولیدکنندگان داخلی و خارجی فعال در صنعت، برگزار می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین