تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
کد مطلب : 24265

«چابک» بانک کشاورزی، بالاترین سطح امنیت در مبادلات چک

۰
plusresetminus
چک الکترونیک بانک کشاورزی با نام «چابک»، خدمتی جدید در راستای اجرای سند تحول دیجیتال در فضای بانکداری کشور، توسعه ابزارهای بانکداری الکترونیکی و جایگزینی بسیار امن و سریع برای دسته چک های کاغذی است.
«چابک» بانک کشاورزی، بالاترین سطح امنیت در مبادلات چک
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک کشاورزی، «چابک» باداشتن سرعت و امنیت بسیار بالا، عدم امکان سوء استفاده، جعل امضا، سرقت، مفقودی و ... می تواند جایگزین مناسبی برای چک کاغذی باشد و امکان صدور چک در هر زمان و مکان بدون نیاز به حمل دسته چک و نیز وصول وکارسازی چک بدون نیاز به مراجعه به شعبه را برای مشتریان فراهم می کند.
بر اساس این گزارش، «چابک» مزایای دیگری همچون کاهش مصرف کاغذ و در نتیجه کمک به حفظ درختان و محیط زیست و کاهش مراجعه به شعب و در نتیجه کمک به حل مشکل ترافیک و آلودگی هوا را نیز دارد که این محصول را در زمره ابزارهای تحقق بانکداری سبز قرار می دهد. همچنین صرفه جویی در زمان برای مشتریان و کارکنان شعب و درنتیجه فراهم سازی بستر مناسب برای استفاده بهینه از زمان در راستای بروز خلاقیت، نوآوری و تقویت توانمندی های افراد نیز از دیگر فواید «چابک» به شمار می رود.
این گزارش می افزاید: افراد با داشتن حساب جاری نزد بانک کشاورزی، می توانند برای بهره مندی از خدمت «چابک»، مراحل زیر را انجام دهند:
- نصب برنامه "هامون" برای احراز هویت و ثبت امضای دیجیتال از کافه بازار
- ثبت درخواست چک الکترونیکی در شعبه
- ثبت درخواست فعالسازی مشتری در چابک (چکاد)
- ثبت و صدور در تارنمای بانک: به تارنمای بانک به نشانیwww.bki.ir  وارید شوید و گزینه اینترنت بانک را انتخاب کنید. بعد از ورود به پیشخوان مجازی، وارد سامانه صیاد شوید. پس از احراز هویت، گزینه چابک (چک الکترونیک) را انتخاب کرده و چک خود را ثبت کنید.
همزمان با اجرای مرحله ثبت چک، لازم است برنامه "هامون" را باز کرده و امضای دیجیتال ثبت شده ی خود را منتقل کنید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین