تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
کد مطلب : 24365
معاون پشتیبانی،املاک و ساختمان بانک شهر:

پذیره نویسی اولین صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات در شبکه بانکی کشور با موفقیت انجام شد

۰
plusresetminus
معاون پشتیبانی،املاک و ساختمان بانک شهر گفت: فرابورس ایران میزبان پذیره‌نویسی اولین صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات در شبکه بانکی کشور با نماد «امین شهر» بود که شاهد به فروش رفتن بیش از 352 میلیون واحد سرمایه‌گذاری این صندوق و اتمام موفقیت‌آمیز این پذیره‌نویسی بودیم.
پذیره نویسی اولین صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات در شبکه بانکی کشور با موفقیت انجام شد
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک شهر، ناصر آخوندی در همین خصوص تصریح کرد: صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات امین شهر یکم پس از دریافت مجوزهای لازم از سازمان بورس اوراق بهادار کشور، ازتاریخ 27 لغایت 28 آذر 1402 در فرابورس ایران پذیره‌نویسی شد و کل واحدهای عرضه شده آن به ارزش 3،525،370 میلیون ریال از سوی سرمایه گذاران خریداری گردید.
آخوندی ادامه داد: در این پذیره نویسی حدود 68 درصد از واحد ها بنام 13،083 کد حقیقی و 32 درصد نیز بنام 28 کد حقوقی به ثبت رسید .
وی خاطرنشان ساخت: تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری عادی این صندوق 1,690 میلیون واحد است و عرضه 352،537،000 واحد آن به ارزش هر واحد ۱۰ هزار ریال انجام شد.
معاون پشتیبانی،املاک و ساختمان بانک شهر در پایان افزود: دوره فعالیت صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات امین شهر یکم نیز به ‌صورت پیش‌فرض ۵ سال و با موافقت سازمان بورس اوراق بهادار قابل تمدید است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین