تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
کد مطلب : 24739

سامانه تی تی پلاس از مهمترین پروژه های فناورانه بانک برای خدمت به مشتریان است

۰
plusresetminus
شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در سی و ششمین نشست شورای معاونین گفت: سامانه تی‌ تی‌ پلاس به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های فناورانه بانک برای خدمت به مشتریان به مرحله مناسبی رسیده است.
سامانه تی تی پلاس از مهمترین پروژه های فناورانه بانک برای خدمت به مشتریان است
به گزارش صدای بانک، مدیرعامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت : سامانه تی تی پلاس می‌تواند به عنوان یکی از مزیت‌ها و محور قابل اتکای بانک در تقویت ارتباطات بانک با مشتریان و تعاونگران باشد، بسیاری از تفاهم‌نامه‌ها و طرح‌های تسهیلاتی و اعتباری بانک از طریق تی‌ تی‌ پلاس، قابلیت اجرا دارد.
شیخ حسینی افزود: سیستمی کردن میانگین و امتیاز تسهیلات از دیگر تدابیر و اقدامات بانک در مدت اخیر بوده است و واحدهای اعتباری، فناوری و مشتریان در این زمینه حداکثر اهتمام را مد نظر داشته باشند.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون با اشاره به حضور معاون تعاون در ساختمان ستادی بانک و طرح مباحث مشترک میان بانک و معاونت مذکور، اعلام نمودند این موضوع نشان از اهمیت نقش بانک توسعه تعاون در پیشبرد اهداف و سیاست‌های بخش تعاون کشور دارد از این رو راهبردهای بانک در راستای کمک به بخش تعاون است و هر گونه اقدام برای تقویت بانک نیز به منظور ارتقای اثربخشی و توان بانک در عرصه اقتصاد کشور خواهد بود.
گفتنی است در نشست شورای معاونین بانک که با حضور معاونین مدیرعامل جمعی از مدیران ستادی و روسای ادارات و مدیران شرکت سمات برگزار گردید مسائلی از جمله اقدامات انجام گرفته در خصوص پیاده سازی سامانه TT-PLUS و اقدامات انجام شده در خصوص افزایش سرمایه و استفاده از ظرفیت مدیران و نمایندگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیته افزایش سرمایه بانک، سیستمی نمودن میانگین و امتیازات تسهیلات و نیز ایجاد رویه هماهنگی بین مدیران استانی و مدیر کل تعاون استانها ارائه و مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین