تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
کد مطلب : 24752
تداوم بارش‌ها در استان‌ها

صدور هشدار هواشناسی نارنجی برای شمال و غرب

آغاز بارش‌ها در تهران از فردا
۰
plusresetminus
سامانه بارشی که روز چهارشنبه (۲۰دی) وارد کشور شده، به شکل برف و باران در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر بروز می‌کند و هشدار نارنجی صادر شده‌است.
صدور هشدار هواشناسی نارنجی برای شمال و غرب
به گزارش صدای بانک همشهری آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر گفت: «هشدار نارنجی صادر شده برای بارش برف البرز تهران، قزوین، اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، نیمه شمالی کرمانشاه، همدان مناطق است که به دلیل برف اختلال در تردد رخ می‌دهد. لغزندگی، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال بهمن، کولاک برف، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها وجود دارد. شهروندان از سفرهای غیر ضروری و کوهنوردی به ویژه در گردنه‌های برف‌گیر پرهیز کنند.»
امین حسین نقشینه افزود: «بیشینه بارش هنگام شب، (۲۰ دی) در استان‌های کردستان، جنوب آذربایجان‌غربی، زنجان و ارتفاعات البرز پیش‌بینی می‌شود.»
به گفته وی، تهران تا اواخر وقت جمعه (۲۲ دی) شرایط و جو ناپایدار را تجربه خواهد کرد. تاثیر سامانه بارشی برای تهران از پنجشنبه شب تا اواخر وقت جمعه بارش باران در نیمه شمالی استان باران و برف و در ارتفاعات مه، باد شدید، برف و کولاک را خواهیم داشت. کوهنوردان مراقب باشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین