تاریخ انتشارشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : 24781
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اعلام کرد:

هدایت سرمایه‌های سرگردان به بخش تولید با توسعه صندوق‌های سرمایه‌گذاری

۰
plusresetminus
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توسعه صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌توان بخش عظیمی از سرمایه‌های سرگردان را به سمت تامین مالی پروژه‌های عمرانی، سرمایه‌گذاری و رشد تولید هدایت کرد.
هدایت سرمایه‌های سرگردان به بخش تولید با توسعه صندوق‌های سرمایه‌گذاری
به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، غلامحسین کرمی، در رابطه با توسعه صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه و تاثیر آن بر رشد سرمایه‌گذاری‌ها در بازار طی مصاحبه ای گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۳، بر حمایت از تولید و هدایت سرمایه‌های سرگردان به سمت رشد و توسعه تولید داخلی بسیار تاکید شده و به نظر می‌رسد بازار سرمایه بهترین گزینه برای این موضوع باشد.

فعال کردن اقتصاد داخلی
وی با اشاره به این که در بودجه‌های سال گذشته نیز حمایت از بازار سرمایه وجود داشت، افزود: با توسعه صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌توان بخش عظیمی از سرمایه‌های سرگردان در کشور را به سمت تامین مالی پروژه‌های عمرانی، سرمایه‌گذاری در تولید و فعال کردن اقتصاد داخلی هدایت کرد.

جهش تولید و مهار تورم
کرمی در ادامه با بیان این که جذب سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه نیاز به حمایت دولت و مجلس دارد، اظهار داشت: مردم با اعتماد بر عملکرد صندوق‌ها می‌توانند سرمایه‌های خود را وارد صندوق‌ها کرده و به جهش تولید و مهار تورم در کشور کمک کنند.
این نماینده مجلس تاکید کرد: از آنجا که صندوق‌ها سرمایه‌های خرد و کلان را جمع‌آوری کرده و آن را در پروژه‌های بزرگ و سودده سرمایه‌گذاری می‌کنند، مردم می‌توانند از طریق صندوق‌ها و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگ نسبت به سرمایه‌گذاری خود مطمئن باشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین