تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : 24929

«وین کارت» مسیر نوین بانک سامان برای مشتریان*

۰
plusresetminus
«وین کارت» مسیر نوین بانک سامان برای مشتریان*
به گزارش صدای بانک، شرایط اقتصادی این روزها به گونه ای است که هریک از ما به دنبال یافتن راهی جدید برای دستیابی به سود و درآمد بیشتر هستیم. اما اینکه چه راه هایی وجود دارد و از چه منابعی می توان سود کسب کرد، از جمله موضوعاتی است که یا باید متخصص باشی یا بسیار جستجوگر، اما در این مطلب می خواهیم فرصت جدیدی را به شما معرفی کنیم تا به راحتی هم سود کسب کنید هم هدیه.

وین کارت از آن دسته فرصت هایی است که به ازای هر عملیات بانکی روزانه، امتیاز شرکت در قرعه کشی دریافت می کنید و فقط کافی است یک حساب باز کنید و درخواست وین کارت بدهید.

از آنجایی که بانکداری الکترونیک با پیشرفت های روزانه توانسته نقش پررنگی در زندکی مردم ایفا نماید و بانک سامان نیز به عنوان یکی از پیشتازان این عرصه این بار وین کارت بانک سامان را به کاربران و مشتریان خود معرفی کرده است.

اما وین کارت سامان چیست؟ وین‌کارت کارت بانکی است که به‌وسیله آن امکان انجام هریک از فعالیت‌های مالی روزانه از جمله خرید‌های روزانه، خرید شارژ، پرداخت قبض، انتقال وجه، ساتنا و پایا وجود دارد. مجوز این طرح را بانک سامان در شهریورماه سال ۱۳۹۳ از بانک مرکزی دریافت کرد.

همان سال پیامکی را به مشتریان خود ارسال کرد که در آن از سرویس نوین بانکی تحت عنوان «وین‌کارت» نام برده شده بود. شما می‌توانید سپردۀ وین کارت خود را به‌صورت کوتاه مدت که به آن سود تعلق می‌گیرد افتتاح کنید.

همچنین این امکان وجود دارد که حساب وین کارت شما به‌صورت قرض‌الحسنه پس‌انداز افتتاح شود و در تعاون عمومی مشارکت کنید. دارندگان وین کارت می توانند، سپردۀ وین کارت را به‌عنوان سپردۀ پشتیبان سایر حساب‌ها معرفی کنند که قسط یا بدهی حساب جاری شما را به‌صورت خودکار از آن برداشت کنند.

برای دریافت این محصول بانک سامان باید از شرایط مشخصی برخوردار باشید که از این شرایط می توان داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی خود را در بانک به‌همراه داشته باشید.عدم وجود چک برگشتی سوء اثر نشده داشته، اصل پروانه اقامت یا گذرنامه معتبر برای برای اتباع خارجه، اصل وکالت نامه، قیم نامه و دیگر مدارک معتبری که مشخص کننده ارتباط با شخص اصلی است.

چگونه امتیازها محاسبه می‌شوند؟ شما ممکن است هر روز مبلغی را به سپرده خود واریز و مبلغی نیز خرج کنید، اما مبنای محاسبه امتیاز روزانه شما، کمترین مقدار مانده سپرده در هر روز خواهد بود که درنهایت این امتیازها باهم جمع و بر تعداد روزهای ماه که سپرده فعال بوده است، تقسیم می‌شود تا امتیاز موجودی سپرده شما مشخص شود، سپس این امتیاز درمجموع امتیاز تراکنش‌های موفق در پایان هر ماه ضرب می‌شود تا مجموع امتیاز ماهانه شما مشخص شود.

به‌منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی و انجام تراکنش صوری و توزیع عادلانه شانس بر اساس میزان امتیاز در هر مرحله از قرعه‌کشی سپرده وین، تراکنش‌هایخرید کالا و خدمات انجام‌ شده بر روی درگاه پایانه‌های فروشگاهی (pos) و هر یک از سپرده‌های وین تا سقف روزانه یک‌صد میلیون ریال (10 میلیون تومان) در محاسبه امتیاز مدنظر قرار می‌گیرد و مازاد بر آن مشمول دریافت امتیاز نخواهد شد.

نکته مهم: در صورت برنده شدن یا نشدن در قرعه‌کشی‌های ماهانه وین، امتیازهای کسب‌شده در پایان هر فصل صفر می‌شود و به فصل بعد منتقل نمی‌شود.

برای برنده شدن در قرعه‌کشی‌های طرح وین محدودیتی وجود ندارد و هر فصل شانس برنده شدن وجود دارد. قرعه‌کشی وین کارت به‌صورت فصلی، هر سه ماه یک‌بار و دو هفته بعد از هر فصل انجام می‌شود.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://www.sb24.ir/deposit/wincard مراجعه کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین