تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : 25148
دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تشریح کرد:

امنیت در سرمایه‌گذاری، مهم‌ترین مزیت بورس

۰
plusresetminus
دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با تاکید بر این که ایجاد یک بازار سرمایه قوی و کارآمد زیرساخت اساسی تامین مالی بلندمدت هر کشور را تشکیل می‌دهد، گفت: یکی از مهم‌ترین مزایای بورس، امنیت در سرمایه‌گذاری است.
امنیت در سرمایه‌گذاری، مهم‌ترین مزیت بورس
به گزارش صدای بانک از  پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، یعقوب رضازاده در گفت‌وگویی تاکید کرد: سرمایه‌گذاران به امنیت اقتصادی و ثبات در بازار و حمایت نیاز دارند و برقراری ثبات در بازار از جمله مسائلی است که با کمک و حمایت دولت می‌توان به رونق در بازار سرمایه رسید.
نماینده مردم سلماس در مجلس، با اشاره به اتفاقات سال ۹۹ برای بازار سرمایه، عنوان کرد: مهمترین نکته در بازار وجود امنیت و اطمینان بخشی و از همه مهم‌تر پیش‌بینی پذیر بودن اقتصاد کشور است که به نظر می‌رسد برخی اتفاقات و تصمیم‌های ناگهانی تاثیر بسیار منفی بر روند رو به رشد اقتصاد به خصوص بازار سرمایه می‌گذارد.

امنیت در سرمایه‌گذاری
رضازاده با تاکید بر این که ایجاد یک بازار سرمایه قوی و کارآمد زیرساخت اساسی تامین مالی بلندمدت هر کشور را تشکیل می‌دهد، گفت: یکی از مهم‌ترین مزایای بورس، امنیت در سرمایه‌گذاری است. امکان سرمایه‌گذاری و تامین منابع مالی برای پروژه‌های مهم در کشور از خصوصیات بازار سرمایه است که کمک به رشد اقتصاد کشورها کرده و تأثیر مثبتی در اقتصاد دنیا دارد.

هدایت سرمایه‌ها به سمت تولید
دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اگر دولت و مجلس حمایت‌های مستمر و پایداری از بازار سرمایه در بودجه و برنامه ۵ ساله توسعه داشته باشند، به طور قطع سرمایه‌های خرد مردم به سمت بازار سرمایه هدایت شده و پس از آن در جهت بهبود بخش تولیدی حرکت خواهد کرد. این به شرطی است که سرمایه‌های مردم در یک فضای کاملا سالم سرمایه‌گذاری شود.
رضازاده خاطرنشان کرد: نقش دولت در حفظ سرمایه‌های مردم بسیار مهم است بنابراین امنیت سرمایه‌گذاری و امنیت اجتماع باید وجود داشته باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین