تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : 25316

تقدیر سپاه بندر ماهشهر از عملکرد پتروشیمی اروند

۰
plusresetminus
سرهنگ قمرزاده گفت: محمدرضا کریمی مدیرعامل پتروشیمی اروند یکی از افراد تاثیرگذار و حامی ما در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری بوده و هیچگاه در تحقق اهداف والای بسیج کوتاهی نکرده است و بسیجی وار در خدمت به مردم پیش قدم بوده است.
تقدیر سپاه بندر ماهشهر از عملکرد پتروشیمی اروند
به گزارش صدای بانک، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندر ماهشهر با حضور در جلسه هیات رییسه ی شرکت پتروشیمی اروند از همکاری موثر وی و پرسنل آن شرکت تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
سرهنگ قمرزاده با اشاره به اهمیت رفع موانع تولید و همکاری گسترده بسیج جهت تحقق این امر که پایه ی اساسی تحقق شعار سال نیز می باشد، گفت: محمدرضا کریمی مدیرعامل پتروشیمی اروند یکی از افراد تاثیرگذار و حامی ما در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری بوده و هیچگاه در تحقق اهداف والای بسیج کوتاهی نکرده است و بسیجی وار در خدمت به مردم پیش قدم بوده است.
وی افزود: پشتیبانی از برنامه های سپاه و بسیج صنایع پتروشیمی شهرستان به منظور عمق بخشی به انقلاب اسلامی و ایجاد امنیت پایدار که نشان دهنده ی نیت خالصانه ی محمدرضا کریمی است را ارج می نهیم و از خداوند متعال دوام توفیقات ایشان را مسئلت داریم.
در پایان این نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر لوح سپاسی را به رسم جهت قدردانی و تشکر به مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند اهدا کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین