تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : 25387
همزمان با پرداخت تسهیلات از سوی بانک مسکن؛

نخستین پروژه نهضت ملی مسکن همدان افتتاح شد

۰
plusresetminus
مدیر شعب استان همدان از افتتاح نخستین پروژه نهضت ملی استان همدان که تامین مالی آن توسط بانک مسکن و ساخت آن توسط بنیاد مسکن انجام شده در دهه مبارک فجر خبر داد.
نخستین پروژه نهضت ملی مسکن همدان افتتاح شد
به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن ـ هیبنا ؛ حسن خطیب زاده با بیان اینکه این پروژه ملی و استانی با حضور نمایندگان مجلس، استاندار و مدیران ارشد استانی افتتاح شد، افزود: با شروع عملیات پروژه 200 واحدی شهرک بهشتی طرح نهضت ملی مسکن در این استان با شتاب بیشتری ادامه می یابد.
وی با اشاره به ابلاغ طرح کوشش ( بخشودگی جرائم تسهیلاتی ) اظهار داشت: اصلی ترین چالش بانک مسکن مطالبات معوق است که بخش بیشتر آن مربوط به تسهیلات تکلیفی از جمله مسکن مهر و روستایی است. تسهیلات گیرندگانی که تاکنون به دلایل مخلتف موفق به تسویه بدهی خود با بانک نشده اند می‌توانند از شرایط ویژه و متنوع طرح کوشش برای بخشودگی جرائم برخوردار شوند.
مدیر شعب استان همدان در ادامه به مسئولیت اجتماعی بانک اشاره کرد و بیان داشت: تسریع در پرداخت تسهیلات تکلیفی از جمله تسهیلات مقاوم سازی روستایی، ازدواج، تسهیلات افراد تحت پوشش سازمانهای حمایتی، فرزند آوری و ... از مهمترین اولویتهای شعب بانک مسکن این استان است بطوریکه تاکنون در قالب 2.071 قرارداد نزدیک به 208 میلیارد تومان تسهیلات برای ازدواج جوانان و فرزند آوری پرداخت شده است. همچنین تمامی اعتبارات تخصیص داده شده به استان در این بخشها در اسرع وقت به متقاضیان پرداخت می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین