تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : 25523

ثبت شیر خشک در سامانه بیمه سلامت

۰
plusresetminus
مدیر عامل بیمه سلامت با اشاره به رایگان بودن خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از ثبت شیر خشک در سامانه بیمه سلامت خبر داد.
ثبت شیر خشک در سامانه بیمه سلامت
به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری بیمه سلامت به نقل از خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمد مهدی ناصحی مدیر عامل بیمه سلامت در نشست خبری خود در نمایشگاه مطبوعات با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۱۲ میلیون نفر از دهک پنجم به صورت  رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند، گفت: ۹۵ درصد هزینه های بستری درمانی آنها رایگان است.
وی افزود: سازمان بیمه سلامت گام‌های مهمی در حوزه سیاست‌گذارای، اجرا و تامین منابع برداشته و در حال حاضر ۴۵ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.
وی بیان کرد: در مراکز دولتی ۱۰۰ درصد هزینه‌ها برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی رایگان است.
وی بیان کرد: ۲ میلیون بیمار سرطانی، مزمن، اعصاب و روان و غیره در صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج نشان دار شدند، هفت هزار میلیارد ریال بودجه این صندوق است.
وی با اشاره به پوشش ۹۸ درصدی نسخه نویسی الکترونیک، تصریح کرد: بسیاری از بیماری‌های توانبخشی تحت پوشش بیمه پایه قرار گرفته و توجه ویژه ای به بیماران اوتیسم داشته و هزینه های درمانی را حتی در بخش خصوصی پرداخت می کنیم.
ناصحی تصریح کرد: سالانه ۲هزار میلیارد تومان برای درمان زوجین نابارور هزینه می‌شودو هزینه‌های درمانی مادران باردار نیز رایگان است.
وی با اشاره به کاهش خطای تجویز دارو در نسخه نویسی الکترونیک، تصریح کرد: ثبت شیرخشک در سامانه تی تک نیز با همکاری سازمان بیمه سلامت انجام می شود و از ماه آینده با دستور سازمان غذا و دارو با ارایه کد ملی شیرخشک دز سامانه بیمه سلامت ثبت عرضه می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین