تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : 25697
دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار مطرح کرد:

کانون کارگزاران در صدد توسعه بازار سرمایه با برگزاری سلسله نشست‌ها

۰
plusresetminus
دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار گفت: کانون کارگزاران در تلاش است ضمن تشکیل سلسله نشست‌هایی با حضور ارکان و مسئولان بازار سرمایه، همراه با شرکت‌های کارگزاری عضو خود بتواند در راستای کاهش دغدغه‌های صنعت کارگزاری، بهبود مدیریت، توسعه بازار سرمایه، کنترل ریسک‌های غیر سیستماتیک و..... گام‌های موثری بردارد.
کانون کارگزاران در صدد توسعه بازار سرمایه با برگزاری سلسله نشست‌ها
به گزارش صدای بانک از  پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، عظیم ثابت، در خصوص نشستی که روز گذشته با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و جمعی از کارگزاران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آن که دغدغه‌هایی از سمت فعالان بازار سرمایه وجود دارد و بارها به طرق مختلف به ما منتقل شده، در همین راستا تصمیم بر این شد جلسه‌ای به منظور انتقال مستقیم مشکلات بازار سرمایه با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شود.
وی افزود: از جمله مسائل مطرح شده در جلسه روز گذشته می‌توان به اصلاح بازارگردانی، نقش صندوق تثبیت در معاملات بازار سرمایه، برنامه‌های سازمان بورس برای سال آینده، اقدامات مدیران سازمان بورس در برابر برخی تصمیمات خلق الساعه،میزان تامین مالی صورت گرفته از طریق بازار سرمایه، گسترش حلقه‌های مشورتی، تجدید ارزیابی دارایی‌ها و... اشاره کرد.
دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار در پایان گفت: کانون کارگزاران بورس در تلاش است ضمن تشکیل سلسله نشست‌هایی با حضور ارکان و مسئولان بازارسرمایه، همراه با شرکت‌های کارگزاری عضو خود بتواند در راستای کاهش دغدغه‌های صنعت کارگزاری ،بهبود مدیریت، توسعه بازار سرمایه، کنترل ریسک‌های غیر سیستماتیک و... گام‌های موثری بردارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین