تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
کد مطلب : 25792
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد:

ارتقاء سامانه‌های بازار سرمایه با تکنولوژی‌های جدید

۰
plusresetminus
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از تلاش‌های انجام شده برای ارتقای سامانه‌ها با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌ها خبر داد و اظهار داشت: در بحث توسعه سامانه‌ها باید به طور جدی مسئله امنیت را مورد توجه قرار دهیم.
ارتقاء سامانه‌های بازار سرمایه با تکنولوژی‌های جدید
به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، مجید عشقی، در اختتامیه رویداد کشف باگ جایزه‌دار، گفت: در خصوص برقراری امنیت نمی‌توان به طور صد درصد صحبت کرد اما این مسئله برای سازمان بورس از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.
وی به پیگیری سازمان بورس و اوراق بهادار در زمینه مسائل امنیتی اشاره کرد و افزود: برای تحقق این امر، هفته‌ای یکبار جلساتی را با مرکز مکنا برگزار می‌کنیم.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، مسئله بهره‌گیری و مشارکت از متخصصان را یکی از راه‌های ارتقاء سامانه‌های بازار سرمایه ذکر کرد و بیان داشت: به منظور ارتقا سامانه‌های معاملاتی، همکاری خود را با ۴۰ نفر از افراد منتخب در مرحله دوم این رویداد ادامه خواهیم داد.
عشقی در پایان با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای ارتقای سامانه‌ها با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌ها تصریح کرد: در بحث توسعه سامانه‌ها باید به طور جدی مسئله امنیت را مورد توجه قرار دهیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین