تاریخ انتشارشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : 25826

تقدیر از شرکت تابعه بانک توسعه تعاون در همایش صهبا

۰
plusresetminus
شرکت واسپاری توسعه تعاون از شرکت های تابعه بانک توسعه تعاون در همایش«بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ ور زیر مجموعه صندوق های بازنشستگی - صهبا» بعنوان بنگاه برتر مورد تقدیر قرار گرفت.
تقدیر از شرکت تابعه بانک توسعه تعاون در همایش صهبا
به گزارش صدای بانک، همایش«بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور زیر مجموعه صندوق های بازنشستگی- صهبا» با حضور«سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عسکریان معاون اقتصادی، ویس کرمی معاون امور تعاون، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون، روسای دستگاههای تابعه و مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت ها و واحدهای اقتصادی وزارتخانه برگزار شد. در این رویداد شرکت واسپاری توسعه تعاون از شرکت های تابعه بانک توسعه تعاون مورد تقدیر گرفت و حسن شریفی معاون مدیر عامل در امور عملیات بانکی لوح تقدیر و تندیس را دریافت نمود.
سیدصولت مرتضوی» در همایش بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور زیرمجموعه صندوق‌های بازنشستگی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دومین دوره جایزه ملی «صهبا» با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه های هوافضا، پزشکی و درمان، اظهار داشت: مدیریت جهادی و رویکرد دانش‌بنیان در این حوزه‌ها منجر به تعالی کشور شد.
وی به مشکلات ساختاری، مداخله‌ای و مدیریتی در شرکت‌های تابعه اشاره کرد و گفت: بخش عمده‌ای از تولید و جریان اقتصادی کشور در صندوق‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شکل می‌گیرد و ضروری است به ارتقای بهره‌وری در این حوزه‌ها توجه شود.
در این رویداد از شرکت‌های برتر و بهره‌ور زیرمجموعه صندوق‌های بازنشستگی تابعه وزارت کار تجلیل شد.
این همایش با هدف ارزیابی و مقایسه عملکرد اقتصادی و رقابت پذیر کردن بنگاه‌های اقتصادی زیر مجموعه صندوق های بازنشستگی برگزار شد.‌
شفاف‌سازی و ارتقای سطح عملکرد این شرکت ها از طریق نظارت مردمی و مطالبه گری عمومی و تبیین دستاوردها و نقاط قوت این شرکت‌ها نیز از محوری ترین اهداف برگزاری این همایش بوده است.‌
همایش بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور زیر مجموعه صندوق های بازنشستگی در راستای اقدامات برنامه تحولی و ابلاغیه مقام معظم رهبری درخصوص سیاست های کلی نظام تامین اجتماعی برگزار شد.
همچنین، ایجاد انگیزه اجتماعی درجهت بهبود فعالیت اقتصادی بنگاه های اقتصادی زیر مجموعه صندوق های بازنشستگی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری این همایش عنوان شده است.
گفتنی است ارتقای بهره‌وری و سود آوری با کیفیت صندوق ها از اساسی ترین راهبردهای برنامه هفتم توسعه است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین