تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
کد مطلب : 25900
در سه‌شنبه‌های پاسخگویی مطرح شد؛

بیمه رازی 6 هزار تایی شد

افزایش درآمد قطعی نمایندگان در اسفندماه
۰
plusresetminus
معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به ورود شرکت بیمه رازی به خانواده 6 هزارتایی‌ها از طراحی و عرضه بسته بیمه‌ای ایام نوروز خبر داد.
بیمه رازی 6 هزار تایی شد
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، هشتاد و نهمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی در حالی برگزار شد که وهاب جوادی- معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی مهمان این رویداد بود.
جوادی با اشاره به ورود شرکت بیمه رازی به خانواده 6 همتی (6 هزار میلیارد تومان حق بیمه تولیدی) گفت: شرکت بیمه رازی در سال 1402 به آمار و ارقام قابل توجهی دست پیدا کرد که یکی از این موارد رشد پیروزی در مناقصات باکیفیت صنعت بیمه است که رشد تعداد و ارزش ریالی را برای بیمه رازی به ثبت رسانده است.
او ادامه داد: در صنعت بیمه در حدود 250 همت حق بیمه وجود دارد که بخش قابل توجهی از آن در پیکره دولت در قالب مناقصات عرضه می‌شود و بخشی از این مناقصات با حضور شرکت‌های درجه یک صنعت بیمه برگزار می‌شود که  بیمه رازی با بهبود زیرساخت‌های خود به این مناقصات ورود کرده و بسیاری از مولفه‌های ورود به مناقصات باکیفیت و با ریسک پایین را از آن خود کرده است.
معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی افزود: بیمه رازی از طریق مناقصات بیش از 1 هزار و 200 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرده که نسبت به عملکرد گذشته خود رشد تعداد و مبلغ را به ثبت رسانده است.
جوادی بیان کرد: شرکت بیمه رازی از نظر فروش بسیار بزرگ شده و این موضوع نیاز به رشد در دیگر شاخص‌ها و زیرساخت‌ها را دارد که مهم‌ترین بخش زیرساخت‌ها و عملکرد شرکت ارائه خدمات مناسب در خدمات پس از فروش است.
او تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های شرکت و رشد زیرساخت‌ها می‌توان گفت در سال آینده مدت زمان و فرآیند پرداخت خسارت کوتاه‌تر از قبل خواهد شد.
معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی ارائه خدمات و رشد زیرساخت‌ها را یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تبلیغ در صنعت بیمه دانست و یادآور شد: توسعه و رشد شبکه فروش، زیرساخت‌های برخط و رشد منابع انسانی شرکت در ابعاد کمی و کیفی با جدیت در دستور کار است.
جوادی ادامه داد: بودجه ابلاغی سال آینده نشان از رشد قابل توجه حق بیمه تولیدی دارد و این در حالی است که شرکت بیمه رازی، بیمه‌گذاران خود را برای سال آینده غربال خواهد کرد و بیمه گذاران ارزش آفرین را نزد خود نگه خواهد داشت.
او در رابطه با توسعه و رشد خدمات بیمه رازی گفت: سیاست جذب نماینده در سال آینده پیگیری خواهد شد و در کنار آن نماینده‌های فعلی تحت آموزش‌های تخصصی رشته‌های خاص قرار خواهند گرفت.
معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر اینکه بیمه رازی در سال آینده ارزش آفرینی در راستای انتخاب بیمه گذاران با کیفیت را در دستور کار قرار داده است، بیان کرد: رشد مطالبات و مسائل مرتبط با وصول مطالبات در شرایط اقتصادی جامعه تنها مختص صنعت بیمه نیست و بسیاری از صنایع با این موضوع درگیر هستند.
جوادی خاطرنشان کرد: در سیاست‌های ابلاغی جدید شرکت وصول مطالبات با انضباط بیش‌تری پیگیری خواهد شد و در کنار آن ابزارهای تشویقی برای این موضوع در نظر گرفته شده و این در حالی است که اگر خدمات پس از فروش ارتقاء یابد می‌توان بیمه‌گذاران را به سمت دریافت خدمات نقدی سوق داد.
او گفت: شرکت بیمه رازی برای تسهیل در صدور بیمه نامه و افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور، قراردادهای حمایتی با نظام بانکی به امضا رسانده تا بیمه گذاران به صورت قسطی بیمه نامه را خریداری کنند و این خدمت در حال توسعه است، بسیاری از انواع بیمه نامه‌های رازی در آینده نزدیک با این خدمت عرضه خواهد شد.
معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی در پاسخ به این سوال که این شرکت برای ایام عید نوروز چه برنامه و بسته‌های بیمه‌ای دارد، گفت: برای ایام عید نوروز دو نوع جشنواره طراحی شده با محوریت بیمه گذاران و شبکه فروش طراحی شده است.
او تصریح کرد: برای ایام عید بسته بیمه‌ای با تلفیق بیمه‌های مهندسی (سرقت و آسیب تلفن همراه)، عمر و سرمایه گذاری، آتش سوزی منزل و بیمه بدنه خودرو طراحی و به بازار عرضه شده است.
جوادی یادآور شد: بسته بیمه‌ای ایام نوروز با شرایط خاص با تاکید بر خدمات به‌روز به بیمه‌گذاران در راستای کاهش دغدغه افراد در ایام نوروز به بازار عرضه شده است.
او در انتها بیان کرد: جشنواره صبا هم برای افزایش سطح درآمد بیمه گذاران در ماه انتهایی سال طراحی و اجرایی شده که نمایندگان در فروش و تمدید نقدی در کنار کارمزد مصوب  2.2 درصد حق بیمه دریافت خواهند کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین