تاریخ انتشارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : 26061
مدیرعامل شرکت عمران پردیس:

۳۵۰۰ واحد مسکونی پردیس خردادماه امسال تحویل مردم می‌شود

۰
plusresetminus
مدیرعامل شرکت عمران پردیس از آمادگی آن شرکت برای تحویل سه‌هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی که ۵۰۰ واحد آن نهضت ملی و ‌سه‌هزار واحد آن مسکن مهر است، در خردادماه امسال خبر داد و گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی بیش از ۲ هزار واحد مسکونی پردیس ۶۰ درصد است.
۳۵۰۰ واحد مسکونی پردیس خردادماه امسال تحویل مردم می‌شود
به گزارش صدای بانک از ایرنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «خلیل محبت‌خواه» افزود: عمده فعالیت شرکت عمران شهر جدید پردیس بر روی تکمیل واحدهای مسکن مهر در استان است و در کنار آن ۲ هزار و ۴۳ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن از سال ۱۳۹۸ در پردیس آغاز شده و در حال ساخت است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس ادامه‌داد: میانگین پیشرفت فیزیکی بیش از ۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن ۶۰ درصد است و در تلاش هستیم تا این تعداد واحد مسکونی را تکمیل کرده و در مشارکت مردم با تامین آورده، تحویل بدهیم.
محبت‌خواه درباره طولانی شدن روند اجرای این تعداد واحد در شهر جدید پردیس توضیح‌داد: به‌دلیل توپوگرافی منطقه کار ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در پردیس طولانی شده‌ است و هم اکنون ۱۸ پیمانکار در حال ساخت این واحدها هستند.
وی گفت: شرکت عمران شهر جدید پردیس آمادگی دارد تا در صورت تامین زیرساخت‌های آب، برق و گاز، ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی و سه‌هزار واحد مسکن مهر را در خردادماه تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهد.
این مقام مسوول درخواست کرد شرکت‌های خدمات رسان تلاش کنند تا خدمات شهر پردیس را برای واحدهای در حال ساخت به‌ موقع تامین کنند تا امکان تحویل واحدها در زمان‌بندی انجام شده وجود داشته‌ باشد.
برپایه این گزارش، بخش عمده تمرکز شرکت عمران شهر جدید پردیس بر روی تکمیل واحدهای مسکن مهر پردیس است. از ابتدای دولت سیزدهم نزدیک به ۳۰ هزار واحد مسکونی مهر در شهر پردیس باقی مانده بود که با حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی و همراهی صندوق ملی مسکن، حدود ۱۶ هزار واحد آنها در ۲ مرحله و در مهر و اسفند ۱۴۰۲ تکمیل و تحویل متقاضیان شد. برنامه ریزی شده‌ تا حدود سه‌هزار واحد نیز در ماه‌های آتی تکمیل و تحویل متقاضیان شود.
  •  
     
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین