تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۲
کد مطلب : 26150

تقدیر مدیر عامل شاراک از عملیات وعده صادق

۰
plusresetminus
دکتر خلیلی نیا مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی شازند در پیامی از عملیات غرور آفرین وعده صادق حمایت و تقدیر نمود.
تقدیر مدیر عامل شاراک از عملیات وعده صادق
به گزارش صدای بانک، دکتر علیرضا خلیلی نیا مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی شازند در پیامی از عملیات غرور آفرین وعده صادق حمایت و تقدیر نمود.
متن پیام مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شاراک بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
 ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
عملیات غرور آفرین وعده صادق ،نقطه عطفی در معادلات بین المللی و نشان دهنده اقتدار و اراده پولادین نظام اسلامی در برخورد با تروریسم ، و حرکات متجاوزان به منافع و ارزشهای میهن اسلامی و موید حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین و آرمان مقدس قدس شریف بود.
غیورمردان ایران زمین یکبار دیگر نشان دادند در پاسداشت  خاک و میهن و دفاع از ملتهای مظلوم منطقه هیچ تردیدی به خود راه نداده و هر لحظه آماده دفاع از ارزشهای والای ایران و اسلام در برابر متجاوزان هستند.
سیلی محکم پاسخ ایران به رژیم جعلی برآمده از ترور و وحشیگری، فارغ از میزان تلفات وارد شده بر پیکره پوشالی ددمنشان اعصار ، نشان دهنده توان نظامی و دفاعی کشور و متاثر از زحمات و ثمره خونهای شهیدان گلگون‌کفنی چون باکریها ، امینیها ، طهرانی مقدم ها ، سلیمانیها ، موسویها ، زاهدیها و هزاران شهید سرفراز کشور ،  در کیلومترها فراتر از مرزهای این آب و خاک بود و در حالیکه جهان نظاره گر قتل عام سبوعانه ملت مظلوم غزه و فلسطین است یک بار دیگر دست انتقام خداوند از آستین نیرو های مسلح ایران اسلامی بر تنبیه متجاوز و حمایت همه جانبه از آرمان ملت رنج کشیده فلسطین بیرون آمد و هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را در هم شکست .
اینجانب همراه با کارکنان شریف و انقلابی شرکت معظم پتروشیمی شازند و همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی، ضمن پاسداشت یاد و نام شهیدان والامقام تاریخ مقاومت و بویژه سرداران شهید مکتب قدس، از دلیر مردان سپاه و ارتش و نیروهای مسلح مقتدر کشور به سبب این عملیات مقتدرانه و عزت آفرین نهایت قدردانی و امتنان را داشته و  حمایت قاطع خود را از این عملیات غرور آفرین اعلام نموده و از خداوند منان آرزومندم راه نابودی رژیم جعلی اسرائیل هر روز بیشتر از دیروز هموارتر  گردد و همه آحاد ملت با وحدت و همدلی در کنار نیروهای مسلح با ایمان و با صلابت کشور در سایه رهنمودها و زعامت رهبر معظم انقلاب ، شاهد آزادی قدس شریف باشیم.
 علیرضا خلیلی نیا/ مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی شازند
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین