تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : 2695

سمینار «بیمه‌ها و فین‌تک‌ها»؛ برنامه جانبی ITE 2019

۰
plusresetminus
سمینار «بیمه‌ها و فین‌تک‌ها» به این موضوع می‌پردازد که فناوری‌های مالی در صنعت بیمه چه جایگاهی دارند، چه تغییری باید در این جایگاه رخ دهد و فین‌تک‌ها چه تاثیری می‌توانند در رشد و به روزرسانی این صنعت داشته باشند؟
سمینار «بیمه‌ها و فین‌تک‌ها»؛ برنامه جانبی ITE 2019
به گزارش "صدای بانک" ،  سمینار «بیمه‌ها و فین‌تک‌ها» از جمله رویدادهای جانبی در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران است که به موضوع جایگاه فناوری‌های مالی در صنعت بیمه می‌پردازد.

 اکوسیستم نمایشگاه تراکنش ایران در پنجمین سال فعالیت خود، میزبان بازیگران جدیدی است. از جمله آنها می‌توان به شرکت‌های بیمه‌ و فین‌تک‌های فعال در این حوزه اشاره کرد.
 
نمایشگاه تراکنش ایران، رویدادی فناورانه است که شرکت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متعددی در آن حضور دارند. این شرکت‌ها می‌توانند راهکارها و تجهیزاتی را برای پیشبرد هر چه بیشتر و بهتر امور شرکت‌های بیمه در اختیار آنها قرار دهند. رویداد ITE در سال جاری می‌کوشد این دو ضلع اکوسیستم فناوری‌های مالی را به یکدیگر نزدیک‌تر کند.
 
از سوی دیگر، شرکت‌های بیمه در حوزه فناوری، نیازمند تلاش مضاعفی هستند و در این مسیر می‌توانند از تجربیات نظام بانکی و همچنین بازیگران جدیدی همچون فین‌تک‌ها نیز بهره بگیرند.
 
سمینار «بیمه‌ها و فین‌تک‌ها» به این موضوع می‌پردازد که فناوری‌های مالی در صنعت بیمه چه جایگاهی دارند، چه تغییری باید در این جایگاه رخ دهد و فین‌تک‌ها چه تاثیری می‌توانند در رشد و به روزرسانی این صنعت داشته باشند؟ همچنین میزان سهمی که آنها می‌توانند از بازار بیمه به دست آورند و امکان سرمایه‌گذاری صنایع بزرگ بیمه‌ای در بخش فین‌تک نیز مورد توجه قرار می‌گیرد و به تحربیات جهانی در رونق کسب و کارهای این بخش اشاره می‌شود.
 
نمایشگاه تراکنش ایران، روز سه‌شنبه 28 آبان ماه، ساعت 16 میزبان فعالان حوزه بیمه و فین‌تک و علاقه‌مندان خواهد بود.
 
رویداد ITE 2019، به همت مرکز فابا، 28 تا 30 آبان سال جاری در محل نمایشگاه گفت‌وگوی شهرداری تهران، برگزار می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین