تاریخ انتشارشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : 3729

تاکید وزیر صمت بر سرعت بخشیدن به روند کارها

۰
plusresetminus
  یکی از موارد مورد تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت سرعت بخشیدن به روند کارها در این وزارتخانه و شفاف سازی کامل خدمات قابل ارائه است.
جواد کلاهدوزان
جواد کلاهدوزان
 به گزارش "صدای بانک" ،  پاسخگویی به هنگام و پیگیری سریع مطالبات و مشکلات مطرح شده از سوی مردم و واحد های تولیدی در اولویت کاری وزارت صمت قرار دارد.

  یکی از موارد مورد تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت سرعت بخشیدن به روند کارها در این وزارتخانه و شفاف سازی کامل خدمات قابل ارائه است.

در همین چارچوب بهبود فضای کسب و کار به عنوان یکی از محورهای هفتگانه فعالیت ها و اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت در دستور کار قرار گرفته است.

تیم منسجمی برای رصد و پیگیری نحوه اجرای فرآیندها و همچنین رسیدگی به موارد درخواستی مردم در وزارت صمت تشکیل شده است که به دقت موضوعات را بررسی و تسهیل در امور را در اولویت کاری خود قرار داده است.

اعلام نتیجه، پیگیری و ارائه پاسخ روشن به مطالبات مردمی که در سفرهای استانی وزیر صمت و یا با حضور در سازمان های تابعه و بخش های ستادی وزارتخانه مواردی را طرح می کنند در چارچوب وظایف این تیم کاری قرار گرفته است.

رسالت اصلی مسئولان، مدیران و کارشناسان ارائه پاسخ منطقی و برابر مقررات و قوانین به مردم است.

در این وزارتخانه تاکید شده است درب اتاق مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت باید به روی مردم باز باشد و مسائل و مشکلات مطروحه مردم و واحدهای تولیدی در اسرع وقت با پاسخ متناسبی همراه شود.

خوشبختانه در سالجاری در جهت تحقق اهداف رونق تولید تلاش های خوبی در وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام گرفته و در حوزه تولید، توسعه صادرات، تثبیت اشتغال و افزایش آن قدم های موثری نیز برداشته شده است که در همین راستا شاهد بهره برداری از انواع طرح های صنعتی بزرگ و کوچک در سطح کشور هستیم.
یکی از ضروریات امروز کشور تزریق امید به آحاد مردم و اطلاع دقیق ایشان از روند مثبت اقدامات انجام شده است تا با همراهی افزونتر و ارزشمند آنها بزودی شاهد کاهش و حتی حذف آثار تحریم ها و محدودیت های اقتصادی تحمیلی به کشورمان باشیم.

نباید فراموش کرد که مردم عزیز کشورمان طی 40 سال گذشته همواره نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد حمایت قرار داده اند و این مسئولانهستند که باید با قدر دانستن این موهبت در خدمت به ایشان از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

توسعه متوازن صنعتی، معدنی و تجاری در سطح کشور، امروز در راس کارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد و در همین راستا برنامه حضور وزیر صمت در سطح استان ها و مناطق محروم در دستور کار بوده و در روزهای پایانی هر هفته وی از نزدیک ضمن افتتاح طرح های مختلف صنعتی و معدنی جلسات مستمری با فعالان اقتصادی استان ها دارد و برای تسریع در امور و روند خدمات مورد ارائه دستورات مقتضی را صادر می کند.

امروز انجام وظیفه به عنوان دینی بر عهده مسئولان در وزارت صنعت، معدن و تجارت به یک یقین و باور تبدیل شده است که باید بیش از پیش آن را در میان تمامی کارکنان این مجموعه تقویت کنیم.

جواد کلاهدوزان/مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین