تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
کد مطلب : 4363

مجموعه شهرآفتاب آماده انتقال نمایشگاه ها است

۰
plusresetminus
 معاون معماري و شهرسازي وزارت راه و شهرسازی گفت: مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب تنها برای برگزاری نمایشگاه نیست، با توجه به شرایط تهران به عنوان پایتخت کشور، شهرآفتاب می تواند به رشد و  توسعه اقتصادی تهران کمک کند.
مجموعه شهرآفتاب آماده انتقال نمایشگاه ها است
 به گزارش "صدای بانک" ،   معاون معماري و شهرسازي وزارت راه و شهرسازی کشور با اشاره به اینکه زیرساختهای شهرآفتاب کاملا تکمیل است گفت: مجموعه شهرآفتاب آماده انتقال نمایشگاه ها است و این انتقال باید به زودی انجام شود.

  فرزانه صادق‌مالواجرد در بازدید از نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با اشاره به اینکه تلاش بسیاری برای ساخت نمایشگاه شهرآفتاب صورت گرفته است، اظهار داشت: طبق بازدیدی که صورت گرفت مشخص شد زیرساختهای نمایشگاه تکمیل است و این شرایط آمادگی کامل برای انتقال نمایشگاه ها به این مجموعه را فراهم کرده است.

 معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه نمایشگاه ها در داخل شهر بارهای بسیار مضاعفی بر تهران وارد می کند، گفت: زیرساختهای شهرآفتاب به گونه ای است که انتقال نمایشگاه ها می تواند به زودی انجام شود.

 وی افزود: تمام تلاشمان این است که لایحه انتقال نمایشگاه ها تصویب هیات دولت را بگیرد و پس از آن راه حلهای قانونی آن انجام پذیرد.

 مالواجرد با بیان این که مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب تنها برای برگزاری نمایشگاه نیست، بیان کرد: با توجه به شرایط تهران به عنوان پایتخت کشور، شهرآفتاب می تواند به رشد و  توسعه اقتصادی تهران کمک کند.

معاون وزیر با تاکید دوباره بر اینکه زیرساختهای نمایشگاه بین المللی کاملا تکمیل است، گفت: تقسیم رویدادهای اقتصادی و اجتماعی که در تهران برگزار می شود و انتقال آن به مراکزی مانند مجموعه نمایشگاه شهرآفتاب، فرصت تنفسی برای شهر تهران است.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین