تاریخ انتشارشنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : 16861

سرعت و تسهیل عملیات بانکی مشتریان حقوقی با نت بانک شرکتی

۰
plusresetminus
بانک سامان باهدف تسريع در عمليات بانکي و مديريت حساب شرکت‌ها و مشتریان حقوقی ، برای بهره مندی از خدمات بانکداری اینترنتی "نت بانک شرکتی " را عرضه کرده است
سرعت و تسهیل عملیات بانکی مشتریان حقوقی با نت بانک شرکتی
 کاهش زمان و هزینه‌های دریافت خدمات بانکی برای مشتری، یکی از اهداف اساسی بانک سامان در راستای  بانکداری مدرن و از اصلی‌ترین ارکان آن یعنی اینترنت‌بانک در کشور بوده است.
بانک سامان باهدف تسريع در عمليات بانکي و مديريت حساب شرکت‌ها و مشتریان حقوقی ، برای بهره مندی از خدمات بانکداری اینترنتی "نت بانک شرکتی " را عرضه کرده است 
فرایند کار در بانکداری شرکتی بانک سامان و سرعت، تسهیل خدمات بانکی به  مشتریان حقوقی با نت بانک شرکتی متفاوت از بانک‌های دیگر است و در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان و کاهش هرچه بیشترعدم نیاز به مراجعه حضوری به شعب می باشد.
در بانکداری شرکتی هدف اصلی و فلسفه شکل‌گیری این بود که این فرایند کوتاه شده و بانکدار شرکت امکان حضور در همه مراحل را داشته باشد. یک شرکت ممکن است تعدد داشته باشد، مثلاً چند شرکت زیرمجموعه داشته باشد وقتی این شرکت‌ها با زیرمجموعه‌های خودشان در بانکداری شرکتی باشند، انسجام درستی رخ خواهد داد. با استفاده از نت بانک شرکتی می توان بیش از 80 درصد خدمات بانکی را بدون نیاز به حضور در شعبه دریافت کرد.


  به همین منظور نت‌بانک شرکتی بانک سامان با قابلیت تعریف کاربر مجازی و استفاده از کارپوشه است وامکان مدیریت عملیات بانکی روزمره شرکت در هر موقعیت و هر زمان، با سهولت و سرعت و بدون مراجعه به شعب بانک سامان به صورت اینترنتی میباشد، با استفاده از این خدمت، شرکت حقوقی، کاربران شرکت خود را به عنوان کاربر مجازی شرکت تعریف کرده و به آن‌ها بر اساس تصمیم خود اختیارات مشاهده و ثبت درخواست عملیات بانکی را می‌دهد.
سامانه نت بانک شرکتی از دو بخش تشکیل شده است :
   واسط شعبه ای
   واسط شرکتی

 در واسط شرکتی مدیر سیستم به تعریف حقوق و دسترسی ها می پردازد. در این سامانه کلیه سرویس هایی که در نت بانک شخصی موجود است ارائه می گردد. 
از قابلیت‌های درگاه  نت بانک شرکتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
 امکان تعریف سه نوع کاربر: کاربر اصلی، کاربر مجازی و امضا دار در شرکت یار
کاربر اصلی: نماینده شرکت برای تعریف و ایجاد کاربران مجازی و ارائه اختیارات ثبت عملیات بانکی و مشاهده وضعیت حساب‌ها و... به افراد؛
کاربر مجازی: نماینده شرکت که امکان ثبت عملیات بانکی و مشاهده صورتحساب، مشاهده تسهيلات و ... برای آن‌ها در نت بانک فراهم است.
امضا داران: شخص حقیقی که بر اساس روزنامه رسمی شرکت، دارای اختیار بوده و پس از ثبت انواع عملیات بانکی در نت بانک از سوی کاربران مجازی، نسبت به بررسی، تأیید و انجام دستور پرداخت اقدام می‌کنند.
امکان
استفاده از توکن (ابزار فیزیکی تولید رمز یک‌بار مصرف) توسط کاربر اصلی و امضا داران.

خدمات  نت بانک شرکتی بانک سامان 
•    امکان ثبت، انتقال، تایید/ رد و استعلام چک و همچنین مدیریت دسته چک
•    انتقال وجه به حساب‌های بانکی در داخل بانک سامان و به سایر بانک‌ها (کارت به کارت،پایا، ساتنا)؛
•    اخذ صورتحساب روی انواع سپرده‌ها نزد بانک سامان؛
•    امکان مدیریت چک (مشاهده چک‌های واگذاری، مشاهده دسته چک و انسداد چک)؛
•    امکان تنظیم عملیات انتقال وجه مستمر در بازه‌های زمانی موردنظر؛
•    استفاده از کارتابل برای تأیید تراکنش‌ها توسط امضا داران؛
•    امکان مشاهده کارتابل در نرم‌افزار موبایلت امضا داران.


 برخی خدمات نت بانک سامان با بهره گیری از تکنولوژی های جدید امنیتی مانند ابزار رمزینه (دستگاه تولید رمز یک بار مصرف) که در اختیار مشتریان قرار می گیرد 
در راستای افزایش راحتی مشتریان و کاهش ضرورت مراجعه به شعب، در نت بانک شرکتي سامان اين امکان را براي تمامي مشتريان حقوقي فراهم شده است  که بدون مراجعه به شعبه و در کوتاه‌ترين زمان تمامي خدمات بانکي ازجمله دستور انتقال وجه، مشاهده صورت‌حساب، مشاهده وضعيت دسته‌چک، مشاهده تسهيلات و ساير امور بانکي خود را انجام دهند.
همچنين نت بانک شرکتي بانک سامان با استفاده از ابزار شرکت يار، اين امکان را فراهم کرده تا شرايط انتقال وجه در اين درگاه الکترونيک بر اساس روزنامه رسمي شرکت انجام پذيرد.
همچنين اشخاص حقوقي، کاربران شرکت خود را به عنوان کاربر مجازي شرکت تعريف کرده و به آن ها بر اساس تصميم خود اختيارات مشاهده و ثبت درخواست عمليات بانکي را مي دهد.
 علاوه بر اين در نت بانک شرکتي، ميزان و سقف برداشت يا نقل‌وانتقال وجوه متناسب با نياز مشتري و بر اساس بازه هاي زماني روزانه و ماهانه قابل تنظيم است.
با نت‌بانک شرکتی بانک سامان ، زمان و موقعیت مانعی برای دسترسی مشتری به خدمات بانکداری نخواهد بود. و شخص حقوقی صرف‌نظر از این‌که در کدام شعبه حساب دارد، از طریق یک شعبه مجازی متعلق به خود، در دفتر کار یا حتی سفر قادر به انجام امور بانکی‌تان می باشد  و خدمات ارائه می گردد.
تمامی اشخاص حقوقی، پس از افتتاح حساب در بانک سامان و دریافت رمز نت بانک می‌توانند از خدمات نت بانک شرکتی بانک سامان به شرح زیر استفاده کنند.

خدمات نت بانک شرکتی بانک سامان :
انتقال وجه از طریق ساتنا و پایا
امکان افتتاح حساب ریالی یا ارزی جدید به صورت غیر حضوری برای مشتریان بانک سامان
امکان محاسبه سود سپرده و سود تسهیلات
انتقال وجه بین بانکی از طریق کارت سحاب
خدمات بازار سرمایه شامل خرید و فروش آنلاین سهام بورس اوراق بهادار
انتقال وجه داخلی و گروهی
درخواست صدور کارت هدیه، المثنی، نقدی
گزارش تراکنش و صورت حساب ماهانه
مشاهده مانده حساب و موجودی
امکان مسدود کردن کارت
امکان تغییر رمز دوم کارت
مشاهده، انسداد، گزارش و درخواست صدور چک
امکان پرداخت اقساط
مشاهده و محاسبه تسهیلات
پرداخت قبوض
خرید اینترنت و شارژ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین