تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : 23859

در‌خواست‌های بدون پاسخ و بی‌نتیجه در شهر پردیس

۰
plusresetminus
با وجود پیشرفت های زیادی که در بسیاری از فازهای شهر پردیس مشاهده می شود متأسفانه هنوز در برخی فازها مشکلات عدیده ای وجود دارد که علیرغم اعتراضات و درخواست های ساکنین، همچنان بدون پاسخ و بی نتیجه مانده است.
در‌خواست‌های بدون پاسخ و بی‌نتیجه در شهر پردیس
به گزارش میدانی خبرنگار صدای بانک : شهر جدید پردیس مرکز شهرستان پردیس در 17 کیلومتری شمال‌ شرق تهران و در محور آزادراه پردیس - تهران قرار دارد. این شهر از شمال به رشته کوه البرز، از غرب به منطقه جاجرود و از شرق به بومهن محدود می‌شود.

فاز 1 و 2 آن جز قدیمی‌ترین فازهای شهر پردیس می‌باشد. در دولت احمدی‌نژاد طرح مسکن مهر در شهر پردیس استارت خورد که اولین پروژه آن در فاز 3 به نام شهرک پردیسان ثبت شده است.

فازهای 9 و 8  و 5 و 11 نیز در حال ساخت مسکن مهر نیز هستند که معروفترین فاز مسکن مهر در این شهر فاز 11 و 8 می‌باشد که بیشترین جمعیت در بین فاز های مسکن مهر را به خود اختصاص داده است.

با وجود پیشرفت های زیادی که در بسیاری از فازهای آن مشاهده می شود متأسفانه هنوز در برخی فازها مشکلات عدیده ای وجود دارد که علیرغم اعتراضات و درخواست های ساکنین، همچنان بدون پاسخ و بی نتیجه مانده است.

متأسفانه بیشترین میزان اعتراضات از کمبودها و مشکلات مربوط است به فازهای 9 و 8  و 5 و 11 که در متنی که پیش رو دارید مشکلات فاز 9 (ورودی دوم فاز 9 بلوار خرمشهر فاز 9 جدید محله افلاک) توسط شهروندان ساکن در این محله بیان شده و به تصویر کشیده شده است.

-در این محله با جمعیتی بالغ بر 600 خانوار ساکن پس از گذشت پنج سال هیچگونه امکانات شهری وجود ندارد (نه نانوایی نه بازار تره باری نه خواربار فروشی و نه هیچ چیز دیگر).

چندین بار هم نامه نگاری به شرکت عمران و شهرداری انجام شده که تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

- روشنایی خیابان منتهی به محله حدود سه ماه است که خاموش می باشد و خیابان به طور کامل تاریک و برای کسانی که پیاده رفت و آمد می‌کنند با وجود سگهای ولگرد بسیار خطرناک و ترسناک می‌باشد.

-در ضمن گفتنی است که وجود سگهای ولگرد و بدون صاحب نیز یکی از معضلات دائمی شهروندان می باشد که تاکنون هیچ اقدامی در رابطه با جمع آوری آنان نشده است.

-جدول گذاری کانال آب پشت دیوار محوطه نیمه کاره رها شده و باعث ریزش زیر دیوار محوطه شده که هر لحظه احتمال خرابی دیوار وجود دارد.
 

-مسیر خاکی پشت بلوک جهت تردد کامیونها که موجب آلودگی بیش از حد صوتی و بلند شدن گرد و خاک و نشست آن به داخل واحدها می‌شود.
 

- همچنین مسیر دسترسی به داخل شهر پردیس وجود ندارد که باید شهروندان یک مسیر طولانی را خلاف جهت حرکت کنند که هم خلاف قانون و هم بسیار خطرناک می باشد.
 

-نکته قابل ذکر دیگر لوله آبی در این محله وجود دارد که مدام در حال ریزش آب است و مشخص نیست آب شرب است یا غیرقابل شرب! به هر حال در این موقعیت کم آبی به هدر رفتن آب به هر دلیلی نامطلوب می باشد.
 
- از همه خطرناکتر در این محله، پرتگاهی است که نرده کشی آن نیمه کاره  رها شده و احتمال سقوط از ارتفاع وجود دارد.
 



برای چندمین بار از مسئولین محترم خواهشمندیم به مسائل و مشکلات ساکنین این شهر توجه بیشتری داشته باشند.
 
* مریم فراهانی راد
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین