تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
کد مطلب : 23693
استاندار همدان:

رویکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منطبق با شریعت قرآن کریم است

۰
plusresetminus
«علیرضا قاسمی‌فرزاد» بیان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با پیروی از آیات قرآن کریم، توانسته گام‌های مؤثری در راستای توسعه و ترویج بانکداری اسلامی بردارد.
رویکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منطبق با شریعت قرآن کریم است
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با پیروی از آیات قرآن کریم، توانسته گام‌های مؤثری در راستای توسعه و ترویج بانکداری اسلامی بردارد و با پیروی از تأکیدات مقام معظم رهبری(مد ظله‌العالی) از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کند.
وی در دیدار با مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان با اشاره به عملکرد مطلوب این بانک در زمینه اشتغالزایی و درمان، تصریح کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در زمینه پرداخت وام مشاغل خانگی و کمک هزینه درمانی، بین بانک‌های استان رتبه نخست را کسب کرده و همواره با تنوع سبد محصولات، رضایت مشتریان را جلب می‌کند.
در ادامه دیدار «مرتضی بهاروند» با تشریح طرح‌ها و عملکرد بانک در حوزه‌های مختلف، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ابتدای سال جاری بیش از ۶۰هزار فقره وام با رقم بیش از ۳۵هزار میلیارد ریال به مشتریان پرداخت کرده که بیش از ۲۴هزار فقره آن به صورت آنلاین و غیر حضوری پرداخت شده است.
وی ادامه داد: این بانک در راستای حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه نیز بیش از ۱۲۰۰فقره وام کمک هزینه درمان به بیماران معسر و صعب‌العلاج، با رقم بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین