تاریخ انتشارشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : 24773
برف روبی در مناطق شمالی پایتخت

آماده باش شهرداری تا پایان بارش‌ ها ادامه دارد

۰
plusresetminus
همزمان با بارش برف و باران در مناطق مختلف شهر، نیروهای خدمات شهری در حالت آماده باش قرار گرفتند و برف روبی مناطق شمالی تهران به شکل مستمر انجام شد.
آماده باش شهرداری تا پایان بارش‌ ها ادامه دارد
به گزارش صدای بانک از همشهری آنلاین، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت معابر شهر در پی بارش برف و باران توضیحاتی ارائه داد و گفت: خوشبختانه هم اکنون شاهد بارش باران، این نعمت الهی در تهران هستیم، اما مشکلی وجود ندارد و تا این لحظه هیچ موردی مبنی بر آبگرفتگی در معابر گزارش نشده است.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه پیش‌تر به دلیل هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش، آماده باش به مناطق۲۲گانه اعلام شده، ادامه داد: نیروهای خدمات شهری در سطح مناطق حضور دارند و به بررسی معابر می‌پردازند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی نسبت به برطرف شدن آن اقدام کنند.

ارائه خدمات برف روبی در سریع‌ترین زمان ممکن
هممچنین مهدی صباغ شهردار منطقه یک در مورد وضعیت برف روبی معابر شمال تهران در پی بارش برف در تهران گفت: سایت‌های برف روبی در ۲۶ نقطه از منطقه بر پا هستند و همچنین ۱۴۰ دستگاه کامیون و خاور جهت پخش شن مخصوص، ۳۶ دستگاه ماشین مکانیزه برفروبی، ۳۵۰ نفر عوامل کارگری برف روب و ۳۰ دستگاه بابکت با تیغه برفروبی در سطح منطقه یک در حال خدمت‌رسانی هستند.
او با بیان اینکه با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر چهار تا هشت درجه کاهش دما در روزهای پایانی هفته و با توجه به شرایط کوهستانی و خاص منطقه یک، نیروها در آماده باش بودند گفت: با بکارگیری نیروها و تجهیزات و جانمایی ۳۰۰ مخزن شن مخصوص، خدمات برف روبی و ایمن سازی معابر در سریع ترین زمان ممکن انجام شد و تا پایان بارندگی نیروها به صورت آماده باش خواهند بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین