تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
کد مطلب : 25395
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

حمایت از بازار سرمایه مشکلات تولید را کاهش می‌دهد

۰
plusresetminus
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: با در نظر گرفتن برنامه‌های مدون برای حمایت از بازار سرمایه می‌توان سرمایه‌های مردم را به سمت بازار هدایت کرده و مشکلات بخش تولید را به طور قابل توجهی کاهش داد.
حمایت از بازار سرمایه مشکلات تولید را کاهش می‌دهد
به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، محمود عباس‌زاده مشکینی، درباره لایحه بودجه ۱۴۰۳ و حمایت از بازار سرمایه طی مصاحبه ای گفت: ایجاد بازار سرمایه مطمئن و قابل پیش‌بینی نیازمند مدیریت درست بخش اقتصادی کشور است، اگر بتوانیم مانع تصمیمات ناگهانی در کشور شویم به طور حتم بازار سرمایه هم تقویت شده و سهامداران آن بیش از پیش به بازار اعتماد خواهند کرد.

تقویت بازار سرمایه
عباس زاده عنوان کرد: با در نظر گرفتن برنامه‌های مدون برای حمایت از بازار سرمایه می‌توان سرمایه‌های مردم را به سمت بازار هدایت کرده و مشکلات بخش تولید را به طور قابل توجهی کاهش داد.
وی اظهار داشت: برخی تصمیمات اقتصادی مردم را نسبت به سرمایه‌گذاری در کشور بی‌اعتماد می‌کند که به نفع تولید و صنایع تولید کشور نیست. از این رو، مدیریت درست بخش اقتصاد کشور به خصوص حوزه بازار سرمایه، تقویت بازار را به همراه دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: بازار سرمایه بازاری است که اگر حمایت شود، می‌تواند گشایش‌های قابل توجهی را برای دولت و اقتصاد کشور به ارمغان بیاورد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین