تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
کد مطلب : 25553
مدیرعامل آتیه سازان حافظ درنشست با روسای کانونهای بازنشستگی استانی دارنده بیمه اکمل:

نسخه حل مشکلات بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری سرانه‌ای شدن قرارداد است

۰
plusresetminus
نسخه حل مشکلات بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری سرانه‌ای شدن قرارداد است
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی آتیه سازان حافظ ، دکترعلیرضا نمازی در این نشست ضمن تبریک اعیاد فرخنده شعبانیه گفت : هم اکنون قرارداد طرح اکمل در30 استان که اغلب کانون های بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش هستند در حال اجرا است و هزینه های درمانی در کوتاه‌ترین زمان و براساس قرارداد، پرداخت می شوند و با توجه به گزارش روسای کانون های صندوق بازنشستگی استانها، این طرح رضایت مندی 80 درصدی بیمه شدگان را فراهم کرده واین یعنی بهترین عملکرد، اما ازآنجایکه رسالت اصلی آتیه سازان حافظ ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمان به بازنشستگان است، بدنبال راه کارهایی هستیم که مشکلات درمانی بازنشستگان صندوق بازنشستگی در حوزه بیمه تکمیلی درمان را به حداقل برسانیم .
مدیرعامل آتیه سازان حافظ درادامه گفت: هم اکنون قرارداد ما با صندوق بازنشستگی کشوری به صورت کارمزدی است و شرکت آتیه سازان حافظ تنها وظیفه بررسی اسناد درمانی بیمه‌شدگان این قرارداد را بر عهده دارد و پرداخت خسارت درمان مستقیما از سوی خود صندوق صورت می‌گیرد که تاخیر در پرداخت ها هم سبب بروز مشکلات بسیاری برای مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت آتیه سازان و بازنشستگان شده است، از این رو ازطریق دولت و مجلس و برگزاری جلسات متعدد با روسای کانون های استانی و مدیرعامل محترم و معاونین صندوق بازنشستگی کشوری، خوشبختانه عزم جدی در کشور برای حل این مشکلات بوجود آمده است تا این قشرعزیز با آسودگی خاطر و بدون دغدغه مالی پیگیر امور درمانی خود باشند .
وی تصریح کرد ، درسال جدید قرارداد صندوقی ( کارمزدی ) نمیبندیم چرا که علاوه بر تحمیل ضرر به شرکت آتیه سازان حافظ سبب ادامه دار بودن مشکلات بازنشستگان محترم و عدم رضایت می شود .
دکتر نمازی افزود، نسخه اصلی برای رفع مشکلات داشتن یک بیمه تکمیلی با افزایش سقف تعهدات است که تنها با سرانه ای شدن امکان پذیراست، مثل قرارداد کانون بازنشستگان تامین اجتماعی که هم اکنون بدون هیچ مشکلی درحال دریافت خدمات هستند .
از این رو آماده تشکیل کارگروه های تخصصی با صندوق بازنشستگی کشوری هستیم تا بازنشستگان خدمات مطلوب را تنها در قالب یک بیمه تکمیلی دریافت کنند.
مدیرعامل آتیه سازان حافظ در ادامه تصریح کرد، ما با طرح اکمل درکنارشما هستیم وخدمت به فرهنگیان بازنشسته برای ما افتخاراست و روی ما برای خدمات با کیفیت و بی منت حساب کنید و هر زمان بیمه تکمیل سرانه ای باتعهدات کامل که پاسخگوی نیاز درمانی بازنشستگان ارجمندرا برطرف کند، منعقد شد ما قرارداد اکمل را غیرفعال می کنیم .
بر اساس این گزارش در ادامه این نشست روسای کانون‌ها نیز به بیان نقطه نظرات خود در خصوص قرارداد اکمل، افزایش سقف تعهدات و نحوه ادامه همکاری با شرکت آتیه سازان حافظ پرداختند .
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین