تاریخ انتشارشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
کد مطلب : 25583
مدیرعامل رایان هم‌افزا مطرح کرد:

افزایش ارتقاء سطح امنیت سامانه‌ها با برگزاری رویداد «کشف باگ جایزه‌دار»

۰
plusresetminus
مدیرعامل رایان هم‌افزا گفت: برگزاری رویداد«کشف باگ جایزه‌دار» موجب می‌شود تا صاحب‌نظران و متخصصان این حوزه گرد هم آمده و با طرح مسائلی موجب ارتقا سطح امنیت و زیرساخت‌های بازار سرمایه شوند، زیرا امنیت می‌تواند مولفه‌ای مهم برای تضمین توسعه و تحقق تلاش‌ها باشد.
افزایش ارتقاء سطح امنیت سامانه‌ها با برگزاری رویداد «کشف باگ جایزه‌دار»
به گزارش صدای بانک از  پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، حجت‌الله فرهنگیان طی مصاحبه ای درباره رویداد «کشف باگ جایزه‌دار» در بازار سرمایه و نیز مزایای استفاده از آن اعلام کرد: یکی از وظایف سازمان بورس و اوراق بهادار مسائل ترویجی و توسعه‌ای است، در همین راستا برگزاری رویدادهایی از قبیل مذکور موجب نمایش اهمیت حوزه امنیت می‌شود.
وی افزود: برگزاری چنین رویدادهایی موجب می‌شود تا صاحب‌نظران و متخصصان این حوزه گرد هم آمده و با طرح مسائلی موجب ارتقا سطح امنیت و زیرساخت‌های بازار سرمایه شوند، زیرا امنیت می‌تواند مولفه‌ای مهم برای تضمین توسعه و تحقق تلاش‌ها باشد.
مدیرعامل رایان هم‌افزا تصریح کرد: از آنجایی که رویداد «کشف باگ جایزه‌دار» یک مدل تجربه شده جهانی در صنایعی همچون بانکداری، مخابرات و.... حرکت سازمان بورس و اوراق بهادار به سمت آن نشان از بلوغ و توجه مدیران سازمان به حوزه امنیت دارد.
فرهنگیان تاکید کرد: ایجاد یک رویدادی که به صورت عامدانه سامانه‌ها را در معرض ارزیابی بگذارد موجب یادگیری از تجارب گذشته، آینده‌نگری در حوزه امنیت و رفع مسائل امنیتی (زیرساختی، تکنولوژی و...) می‌شود.

ارتقای جایگاه اهمیت امنیت در سازمان‌ها
وی بیان کرد: برگزاری رویدادهای چالش برانگیز همچون «کشف باگ جایزه‌دار» موجب می‌شود تا شخصی که ذینفع نیست سامانه‌ها را بررسی کرده و مشکلات آن را در اختیار مسئولان قرار دهد، انتظار می‌رود سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور فعالیت بیشتر و جذب اشخاص متخصص جوایز قابل توجهی را در نظر گیرد.
مدیرعامل رایان هم‌افزا در پایان تصریح کرد: مسائل امنیتی جزء موضوعاتی است که هزینه‌های جدی دارد، به همین دلیل برگزاری چنین رویدادهایی که بتواند بلوغ سطح یک سامانه را به چالش بکشاند موجب جلب نظر مسئولان و تصمیم‌گیران و همچنین افزایش توجه به مسائل زیرساختی می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین