تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : 26052

دعوت مدیرعامل پتروشیمی شازند برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

۰
plusresetminus
دکتر خلیلی نیا ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین از ملت های مسلمان ، مردم ایران اسلامی به ویژه کارکنان این شرکت جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل آورد.
دعوت مدیرعامل پتروشیمی شازند برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
 به گزارش صدای بانک، دکتر علیرضا خلیلی نیا در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایت های وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی، جهت حضور در راهپیمایی با شکوه روز قدس دعوت بعمل آورد.
متن پیام مدیرعامل شاراک بدین شرح است:
روز قدس، روز حیات اسلام است.”
امام خمینی (ره)
 روز جهانی قدس یادگاری ماندگار و همیشه جاوید از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران است که تمامی مسلمانان و بیدار دلان جهان به یاد مظلومیت مردم فلسطین در اقصی نقاط دنیا این روز را گرامی داشته و ندای حق طلبی و آزادی خواهیشان در جای جای عالم طنین انداز خواهد شد.
رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی سال هاست که با زورگویی و حمایت های جبهه ظلم، ستم ها بر مردم مظلوم فلسطین روا داشته اما ملت مسلمان و غیور فلسطین حتی به قیمت جانشان پای آرمان های راسخ خود ایستاده اند و در راه آزادی قدس شریف از خون خود گذشتند.
 ترور سرداران رشید اسلام در سوریه و صدها جنایت دیگر نشان می‌دهد رژیم خبیث و جنایت‌کار صهیونیستی به نقطه پایان خود رسیده و اقدامات مذبوحانه و وحشیانه آنها علیه ملت مظلوم فلسطین و محور مقاومت، آنها را بیشتر در منجلاب ظلم و تاریکی فرو می برد.
اینجانب فرارسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشته و از همکاران عزیز پتروشیمی شازند برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت می‌کنم؛ یقینا پیروزی نهایی از آن محور مقاومت و فلسطین خواهد بود.
 
 علیرضا خلیلی نیا
مدیرعامل و عضو هیات مدیره
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین