تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : 26064

تورهای ایرانگردی عید فطر ۱۴۰۳

۰
plusresetminus
تورهای ایرانگردی عید فطر ۱۴۰۳
به گزارش صدای بانک از سایت گردشگری قطب نما، از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب کشور، در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳ می‌توانید تورهای متنوعی به مقصد شهرهای مختلف پیدا کنید. آب‌وهوای خنک و بهاری بزرگ‌ترین مزیت تورهای عید فطر است تا هم از گرمای دلپذیر جنوب و هم از خنکی هوا در مناطق شمالی لذت ببرید.
تورهای داخلی در مقایسه با تورهای خارجی قیمت‌ مناسب‌تر و مدت زمان سفر کوتاه‌تری دارند و متناسب با عوامل مختلفی مانند:
-مدت تور
-مقصد
-شیوه حمل‌ونقل
-نوع اقامتگاه
-تعداد وعده‌های غذایی
-تور لیدر
-گشت‌ در مقصد
و …
با نرخ‌های مختلفی ارائه می‌شوند.

تور مشهد عید فطر
مشهد پایتخت معنوی ایران است و هر ساله در تعطیلات عید فطر میزبان میلیون‌ها زائر از سراسر کشور است. اگر قصد سفر به مشهد را دارید، می‌توانید در کنار زیارت، از جاذبه‌های تاریخی و تفریحی مشهد نیز دیدن کنید. از آنجایی که عید فطر یکی از شلوغ‌ترین ایام سفر به مشهد است قیمت تورهای مشهد در این بازه افزایش چشمگیری نسبت به روزهای عادی دارد.
تور مشهد در تعطیلات عید فطر هم به‌صورت هوایی و هم زمینی برگزار می‌شود. تور هوایی مشهد با ۳ شب اقامت، از ۵ میلیون تومان آغاز و تا ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم می‌رسد . قیمت تورهای زمینی مشهد با ۳ شب اقامت در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳ بین ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متغیر است.

تور عید فطر شیراز
فروردین‌ماه بهترین زمان برای سفر به شیراز است تا هم از آب‌وهوای مطبوع بهاری لذت ببرید و هم تماشای باغ‌های بهشتی شیراز مسحورتان کند.
تورهای شیراز به‌ دو شکل زمینی (با قطار یا اتوبوس) و هوایی برگزار می‌شود. قیمت تور عید فطر شیراز به‌صورت زمینی برای یک تور ۳ روزه بین ۶ تا ۹ میلیون تومان است. هزینه تور هوایی ۴ روزه شیراز هم بین ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان است.

تور هرمزگان عید فطر
از سواحل جادویی گرفته تا تنگه‌ها، غارها، جزایر، جنگل حرا و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، استان زیبای هرمزگان آنقدر دیدنی دارد که همیشه پای ثابت تورهای گردشگری است. در عید فطر ۱۴۰۳ نیز تورهای متنوعی به مقصد استان هرمزگان برگزار می‌شود.
قیمت تور کیش عید فطر ۱۴۰۳، برای یک تور ۴ روزه، از ۱۰ میلیون تا ۱۸ میلیون متغیر است. قیمت تور ۴ روزه جزیره هرمز نیز حدود ۹ میلیون الی ۱۰ میلیون تومان است. برای یک تور ۴ روزه به مقصد جزیره قشم نیز باید بین ۱۳ میلیون تا ۱۸ میلیون تومان پرداخت کنید.
تورهای ترکیبی جزایر هرمزگان هم دیگر گزینه پرطرفدار برای سفر در تعطیلات عید فطر است. بر این اساس برای خرید تور ۴ روزه قشم، هنگام و هرمز باید بین ۱۳ میلیون تا ۲۲ میلیون تومان هزینه کنید.

تور خوزستان عید فطر
هوای مطبوع بهاری، نخلستان‌های بزرگ، دشت‌های وسیع، تنگه‌های اسرارآمیز، بناهای تاریخی باشکوه، مضیف‌های مجلل، قلعه‌های تاریخی و غیره خوزستان را به یک مقصد جذاب برای سفر در بهار تبدیل کرده است.
اگر به گشت‌وگذار در شهرهای تاریخی خوزستان علاقه‌مندید، قیمت تور ۳.۵ الی ۴ روزه اندیمشک، دزفول، شوش، شوشتر در استان خوزستان بین ۷ میلیون الی ۱۰ میلیون تومان است.

تور اصفهان عید فطر
با پرآب‌شدن زاینده‌رود در آغاز بهار، تعطیلات عید فطر فرصتی مغتنم برای سفر به اصفهان زیبا با انبوه جاذبه‌های تاریخی و طبیعی است. تور شهر اصفهان هم به‌صورت زمینی و هم به‌صورت هوایی برگزار می‌شود.
قیمت تور زمینی ۳ روزه اصفهان در عید فطر ۱۴۰۳ بین ۳ میلیون تا ۴ میلیون تومان است. برای خرید تور هوایی ۳ روزه اصفهان نیز باید بین ۵ میلیون تا ۷ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان هزینه کنید.

تور یزد عید فطر
از محله فهادان و میدان امیر چخماق گرفته تا مسجد جامع یزد، تا بهار به تابستان نرسیده است، باید از فرصت استفاده کنید و سری به یزد بزنید. آب‌وهوای مطبوع و بهاری یزد هم گشت‌وگذار در این شهر را آسان می‌کند و هم اجازه می‌دهد از زیبایی‌های کویرهای اطراف یزد لذت ببرید. برای خرید تورهای یزد هم می‌توانید بین تورهای زمینی و هوایی یک گزینه را انتخاب کنید.
قیمت تور زمینی ۳ روزه یزد در عید فطر ۱۴۰۳ بین ۴ میلیون تا ۷ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان است. هزینه تور هوایی ۳ روزه یزد هم حدود ۶ میلیون و پانصد هزار تومان تا ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

تور چابهار عید فطر
چابهار را شهر همیشه بهار می‌نامند؛ حالا تصور کنید در بهار سری به چابهار بزنید! این شهر بندری زیبا که تنها بندر اقیانوسی ایران را در خود جای داده است، مملو از دیدنی‌های تاریخی و طبیعی است و حسابی ذوق‌زده‌تان می‌کند. برای خرید تور ۴ روزه هوایی چابهار باید بین ۱۱ میلیون تا ۲۳ میلیون تومان هزینه کنید.

تور کردستان عید فطر
کردستان همیشه زیبا است اما این زیبایی در بهار وصف‌ناپذیر است. بخش زیادی از تورهای عید فطر ۱۴۰۳ به کردستان زیبا و جاذبه‌های دیدنی متنوعش اختصاص دارد؛ به‌همین سبب اگر کمی جستجو کنید حتما تورهای متنوعی پیدا خواهید کرد که از روستای پالنگان گرفته تا دریاچه زیبای زریوار، اورامان تخت، آرامگاه پیرشالیار و غیره فرصت تماشای زیبایی‌های کردستان را فراهم می‌کنند.
از پرطرفدارترین تورهای کردستان، تور ۳.۵ روزه زمینی سنندج، مریوان، اورامان و پالنگان است که بین ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان هزینه دارد. تورهای ۳.۵ روزه زمینی اورامانات هم بین ۶ میلیون تا ۸ میلیون تومان است.

تور بوشهر
از سواحل زیبای خلیج‌فارس گرفته تا نسیم خنک دریا، کافه‌های جذاب، بافت تاریخی، تنوع فرهنگی، بازارهای شلوغ و جاذبه‌های طبیعی، بوشهر شهری است که حتما باید آن را تجربه کنید. قیمت تور زمینی ۵ روزه بوشهر در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳ حدود ۱۲ میلیون تومان است؛ اما مطمئن باشید این هزینه ارزش دیدن یکی از زیباترین و سرزنده‌ترین شهرهای ایران را دارد.

تور لرستان عید فطر
در لرستان، به هرگوشه که سفر کنید، شکوه طبیعت این استان حیرت‌زده‌تان خواهد کرد. لرستان در بین طبیعت‌گردها و گردشگران با نام سرزمین آبشارها شناخته می‌شود و از قلعه‌ی فلک‌الافلاک گرفته تا دره خزینه، تنگه شیرز، مخمل‌کوه، گرداب سنگی، پل شاپوری و غیره مملو از دیدنی‌های متنوع است.
تورهای لرستان معمولا شامل بازدید از خرم‌آباد، مرکز استان، و چند جاذبه طبیعی است. قیمت تور ۳ روزه زمینی لرستان در عید فطر ۱۴۰۳ حدود ۶ میلیون الی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. اگر می‌خواهید کوتاه‌تر سفر کنید، تور ۲.۵ روزه آبشارهای لرستان را انتخاب کنید که قیمتشان بین ۵ میلیون تا ۶ میلیون تومان است.

تور کرمانشاه عید فطر
اگر آوازه بیستون، طاق‌بستان، روستای استثنایی هجیج، غار آبی قوری قلعه در پاوه، روستای پلکانی ساتیاری را شنیده‌اید، حتما می‌دانید کرمانشاه چقدر شگفت‌انگیز است. از بناهای تاریخی گرفته تا جاذبه‌های طبیعی، تور کرمانشاه مملو از جاهای دیدنی و تفریحاتی است که باید آن‌ها را تجربه کنید.
قیمت تور ۳.۵ روزه زمینی روستاهای ساتیاری و هجیج در عید فطر ۱۴۰۲ که شامل بازدید از شهرهای کرمانشاه، پاوه و مجموعه تاریخی بیستون نیز هست، تقریبا ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۷ میلیون تومان است.
 
برای سفر به هر یک از شهرهای ایران  که در بالا ذکر شد می توانید به سایت پارسینه گشت مراجعه کنید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین