تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : 26083

تورهای خارجی عید فطر ۱۴۰۳

۰
plusresetminus
تورهای خارجی عید فطر ۱۴۰۳
به گزارش صدای بانک از سایت گردشگری قطب‌نما،  با وجود اتمام تعطیلات نوروزی، تورهای نوروزی به برخی مقاصد مثل ترکیه، مالزی، امارات، گرجستان و ارمنستان در تعطیلات عید فطر نیز همچنان با تب‌وتاب ادامه دارند. در ادامه به بررسی قیمت تورهای خارجی پرتکرار در عید فطر خواهیم پرداخت.
پیش از ادامه باید بدانید تفاوت نرخ تور‌های ارائه‌شده در تورهای خارجی عید فطر ۱۴۰۳ به عواملی مانند:
شیوه حمل‌ونقل اعم از هوایی، زمینی یا ترکیب هوایی و زمینی
شرکت هواپیمایی ایرانی یا خارجی
کیفیت محل اقامت، از هتل‌های ۲ ستاره گرفته تا هتل‌های All و UAll
تعداد وعده‌های غذایی
بیمه مسافرتی
لیدر فارسی‌زبان
گشت شهری
ترانسفر
و …
بستگی دارد. لازم به ذکر است که هزینه عوارض خروج از کشور و ویزا (برای کشورهایی که نیاز به ویزا دارند) نیز به هزینه تورها اضافه می‌شود. در این گزارش، قیمت‌ تور‌ها به‌ازای هر نفر در یک اتاق دو تخته محاسبه شده است و هزینه‌ها به ازای اقامت در اتاق‌های یک‌ نفره، سه‌ نفره و غیره متفاوت خواهد بود.

تور دبی عید فطر
دریافت ویزای دبی برای ایرانی‌ها آسان است و می‌توانید ظرف چند روز ویزا دریافت کنید. علاوه‌ بر سهولت در روند اخذ ویزا، تعطیلات عید فطر در دبی فرصتی فوق‌العاده برای شرکت در جشن‌های عید، آتش‌بازی، موسیقی زنده، بازارهای رمضان و استفاده از تخفیفات ویژه است.
در عید فطر ۱۴۰۳، قیمت تور ۴ روزه هوایی دبی  حدود ۱۷ میلیون تا ۳۷ میلیون تومان است. هزینه تور ۵ روزه هوایی دبی نیز از ۲۵ میلیون تا ۴۳ میلیون تومان متغیر است.

تور مالزی عید فطر
مالزی یکی از پرطرفدارترین مقاصد سفر در تعطیلات عید فطر است؛ عید فطر در این کشور تعطیل رسمی است و می‌توانید ردپای فرارسیدن این عید را در اغلب نقاط کشور، به‌ویژه کوالالامپور پایتخت آن، ببینید. ایرانی‌ها برای سفر به مالزی نیازی به دریافت ویزا ندارند؛ بنابراین می‌توانید در فرصت باقیمانده اقدام به خرید تور مالزی کنید. تورهای مختلفی به مقصد مالزی برگزار می‌شود که از پرطرفدارترین آن‌ها می‌توان به تور کوالالامپور، تور بالی، تور لنکاوی و غیره اشاره کرد.
در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳، قیمت تور ۸ روزه کوالالامپور بین ۳۹ میلیون تا ۶۴ میلیون تومان است. برای خرید تور ۸ روزه بالی هم باید بین ۹۷ میلیون تا ۱۸۲ میلیون تومان هزینه کنید. قیمت تور ۸ روزه کوالالامپور و لنکاوی هم بین ۴۵ میلیون تا ۸۹ میلیون تومان است.

تور هند عید فطر
نخستین ماه بهار، فرصت مغتنمی است تا به سرزمین عجایب، هند سفر کنید و مثلث طلایی شهرهای دهلی، آگرا و جیپور را ببینید. اغلب جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی هند که شهرتی جهانی دارند، در این سه شهر قرار گرفته‌اند و با بازدید از آن‌ها می‌توانید در یک سفر روح هند را تجربه کنید.
قیمت تور ۸ روزه دهلی، آگرا و جیپور در تعطیلات عید فطر امسال، از ۳۷ میلیون تومان آغاز می‌شود و تا ۷۲ میلیون تومان هم می‌رسد.

تور گرجستان عید فطر
اگر به‌دنبال یک سفر خارجی ارزان هستید، گرجستان یک انتخاب عالی است. این کشور زیبا با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متعدد، معماری زیبا، فرهنگی غنی، غذاهای خوشمزه و سواحل شگفت‌انگیز، پیشنهادات زیادی برای گردشگران دارد. از سوی دیگر ایرانی‌ها برای سفر به گرجستان نیاز به ویزا ندارند و می‌توانند بدون ویزا به این کشور سفر کنند.
تفلیس، پایتخت گرجستان، و شهر ساحلی باتومی، دو شهر توریستی معروف گرجستان است و اغلب تورهای گرجستان به مقصد این دو شهر برگزار می‌شود. شما می‌توانید از بین تور تفلیس، تور باتومی یا تور ترکیبی تفلیس و باتومی یکی را انتخاب کنید.
در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳، قیمت تور هوایی ۵ روزه باتومی بین ۱۶ میلیون تا ۳۲ میلیون تومان است. هزینه تور هوایی ۵ روزه تفلیس هم بین ۱۲ میلیون تا ۳۱ میلیون تومان است. با پرداخت ۱۸ میلیون تا ۴۰ میلیون تومان هم می‌توانید تور هوایی ۶ روزه تفلیس و باتومی را خریداری کنید.

تور تایلند عید فطر
تایلند با سواحل زیبا و جزایر استثنایی، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شگفت‌انگیز یکی از مقاصد تفریحی محبوب در بین گردشگران است. پاتایا، پوکت و بانکوک از معروف‌ترین مقاصد گردشگری در تایلند است و تورهای زیادی در تعطیلات عید فطر به این مقاصد برگزار می‌شود. اگر به‌دنبال یک مقصد جزیره‌ای با چشم‌اندازهای استثنایی هستید باید پوکت را انتخاب کنید؛ شهر ساحلی پاتایا با جزایر مرجانی متعدد، تاریخ غنی، سواحل زیبا و غیره یکی از محبوب‌ترین مقاصد تایلند است. بانکوک، پایتخت تایلند، هم با موزه‌ها، معابد، کاخ‌ها، برج‌ها و مراکز خرید متعدد یک انتخاب عالی برای سفر به تایلند است که پشیمانتان نمی‌کند.
قیمت تور ۸ روزه بانکوک در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳، بین ۳۹ میلیون تا ۸۳ میلیون تومان است. برای تور ۸ روزه پاتایا هم باید بین ۳۹ میلیون تا ۷۰ میلیون تومان هزینه کنید. حداقل قیمت تور ۸ روزه پوکت هم از ۴۶ میلیون تومان آغاز می‌شود. اگرهم به‌دنبال یک تور ترکیبی هستید، قیمت تور ۸ روزه پوکت و پاتایا از ۵۸ میلیون تا ۷۸ میلیون تومان متغیر است.

تور ارمنستان عید فطر
فاصله نزدیک ارمنستان با ایران سبب شده است تا تورهای زمینی و هوایی به مقصد این کشور، هر دو طرفداران زیادی داشته باشند. ایرانی‌ها برای سفر به ارمنستان نیازی به دریافت ویزا ندارند و همین مسئله سبب محبوبیت این کشور در میان گردشگران شده است. ایروان، پایتخت ارمنستان، یکی از زیباترین شهرهای این کشور است که از کلیساهای تاریخی گرفته تا مساجد، میادین، پارک‌ها و مراکز خرید متنوع، جاهای دیدنی زیادی دارد.
قیمت تور زمینی ۴ روزه ایروان در تعطیلات عید فطر بین ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۲۰ میلیون تومان است. برای خرید تور هوایی ۴ روزه ایروان هم باید بین ۲۲ میلیون تا ۳۵ میلیون تومان هزینه کنید.

تور عمان عید فطر
مسقط، پایتخت زیبای عمان، مقصد بعدی تورهای عید فطر است. عید فطر در عمان تعطیل رسمی است و می‌توانید یکی از باشکوه‌ترین جشن‌های عمانی‌ها را در عید فطر تجربه کنید. علاوه‌بر جاذبه‌های دیدنی متنوع مسقط، این شهر زیبا در ایام عید فطر میزبان جشن‌های بزرگی است که در پارک‌ها و سایر اماکن عمومی برگزار می‌شود و با انواع تفریحات هیجان‌انگیز، کنسرت و غیره همراه است.
قیمت تور ۴ روزه هوایی مسقط در ایام تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳، بین ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۵۲ میلیون تومان متغیر است.

تور سریلانکا عید فطر
سریلانکا سرزمین چای، ادویه و نارگیل است. این کشور زیبا با طبیعیت جادویی و بناهای تاریخی جذاب، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان است. اگر به دیدن جنگل‌های بارانی، سواحل استثنایی، مزارع زیبای چای و پارک‌های ملی علاقه دارید، سریلانکا بهترین انتخاب برای شما است.
تورهای سریلانکا معمولا به‌صورت ترکیبی از چند شهر مهم این کشور برگزار می‌شود. تور بنتوتا، کلمبو و کندی از معروف‌ترین تورهای سریلانکا است؛ قیمت تور ۸ روزه بنتوتا، کلمبو و کندی حدود ۷۰ میلیون الی ۸۸ میلیون تومان است؛ البته می‌توانید تورهای کوتاه‌تری هم به‌مقصد سریلانکا پیدا کنید.

تور ترکیه عید فطر ۱۴۰۳
ترکیه در همه فصول یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگران ایرانی است. در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۳ هم تورهای متعددی به مقصد شهرهای مختلف ترکیه برگزار می‌شود که در ادامه به قیمت برخی از تورهای پرتکرار ترکیه در تعطیلات عید فطر اشاره خواهیم کرد.

تور عید فطر وان
اگر به خرید در وان علاقه‌مندید و می‌خواهید یک سفر مقرون‌به صرفه را تجربه کنید، قیمت تور زمینی ۴ روزه وان در تعطیلات عید فطر بین ۶ میلیون الی ۱۰ میلیون تومان است.

تور عید فطر استانبول
همه جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید استانبول در تعطیلات عید فطر باز است و می‌توانید از گشت‌وگذار در این شهر زیبا و تاریخی لذت ببرید. در تعطیلات عید فطر امسال، قیمت تور هوایی ۴ روزه استانبول با افزایش محسوسی نسبت به روزهای عادی، بین ۱۳ میلیون تا ۳۲ میلیون تومان است.

تور عید فطر آنتالیا
اگر به‌دنبال یک تعطیلات آرام و دلچسب در یک شهر ساحلی هستید، می‌توانید آنتالیا را انتخاب کنید. آنتالیا در فروردین‌ماه به‌اندازه تابستان شلوغ نیست و می‌توانید از هوای مطبوع بهاری در سواحل لذت ببرید. قیمت تور هوایی ۷ روزه آنتالیا در تعطیلا عید فطر ۱۴۰۳، از ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۹۹ میلیون تومان متغیر است.
برای سفر به هر یک از تورهای خارجی که در بالا ذکر شد می توانید به سایت پارسینه گشت مراجعه کنید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین