تاریخ انتشارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
کد مطلب : 7401
اختصاصی " صدای بانک" ؛

سایت بانک مسکن از دسترس خارج شد!

۰
plusresetminus
در حالیکه دولت و وزارت بهداشت مردم را ترغیب به استفاده از بانکداری الکترونیک جهت کاهش مراجعات مردم به شعب بانک ها می کنند گویا این امر در بانک مسکن موضوع مهمی نیست و مشتریان این بانک مجبور به حضور در شعب هستند!
سایت بانک مسکن از دسترس خارج شد!
 به گزارش "صدای بانک" ، این در حالیست که عصر روز گذشته به دلیل ترافیک نسبتا سنگین در آزاد راه پردیس به سمت تهران یکی از روزهای پر تردد خودروها را در دوران کرونا سپری میکرد برخی از خودروها مجبور به عبور از مسیر پرداخت الکترونیکی شدند با این هدف که با مراجعه به سایت بانک مسکن و ثبت پلاک خودرو از جریمه عبور از این خط در امان خواهند ماند! اما با مراجعه به سایت این بانک که با قطعی همراه است مردم را ناگزیر به حضور در شعب بانک مسکن برای دریافت برچسب پرداخت الکترونیک عوارضی نموده است.آنطور هم که در پیامک ارسالی به مالکان خودرو نیز آمده است تاکید شده که برای جلوگیری از جریمه به شعب بانک مسکن طی ۷۲ ساعت آینده مراجعه نمایند!

مشخص نیست که این بانک دولتی که بایستی حامی مردم در این شرایط سخت کرونایی باشد با این اقدامات خود چه هدفی در سر دارد؟!

پیشتر نیز بانک مسکن با ارسال پیامک های تهدید آمیز نسبت به باز پرداخت وام مسکن،از وام گیرندگان خواسته بود تا نسبت به پرداخت اقساط وام خود اقدام نمایند تا جریمه دیرکرد که بارها از سوی مراجع حرام اعلام شده است به وام گیرنده تعلق نگیرد!




 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین