تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : 20437
نماینده مردم شازند در مجلس در گفت و گو با "نفت ما" اعلام کرد: 

قدردان پتروشیمی شازند در ساخت بیمارستان 120 تختخوابی هستیم+ فیلم

۰
plusresetminus
احمدی بیغش گفت: ما قدردان پتروشیمی شازند در ساخت بیمارستان 120 تختخوابی شازند هستیم و این پتروشیمی بیش از سه دهه است که در شهرستان شازند فعال است و به طورقطع و یقین با زحماتی که پرسنل این پتروشیمی متحمل می شوند، خیر و برکت برای کل مردم کشور دارد. 
به گزارش صدای بانک،  محمود احمدی بیغش، نماینده مردم شازند در مجلس در گفت و گو با نفت ما در خصوص کم و کیف ساخت بیمارستان 120 تختخوابی این شهرستان توسط پتروشیمی شازند اظهار داشت: متاسفانه پنج سال پیش در اینجا بدون هیچ پشتوانه و مصوبه دولت یا مصوبه از شهرداری شازند یا تعیین یک منبع مشخص قانونی مالی، به صورت نمایشی فقط یک کلنگی برای ساخت بیمارستان زده شد. 
احمدی بیغش با اشاره به اینکه در یک سال و نیم اخیر با دستور مستقیم معاونت اجرایی وقت دکتر مرتضوی و تایید جناب مخبر معاون اول رییس جمهور، مقرر شد که شرکت پتروشیمی شازند که سهامدار عمده آن بانک ملی است یک بیمارستان 120 تختخوابی را در شهر شازند احداث کند، افزود: در همین فرآیند مقرر گردید که تجهیز این بیمارستان و تامین پرسنل آن توسط وزارت بهداشت انجام شود و به نوعی تقسیم وظایف شد. 
نماینده مردم شازند در مجلس گفت: با پیگیریهای جدی و با همکاری و تعامل خوب بین دستگاههای مختلف اجرایی مثل بانک ملی، شرکت سرمایه گذاری بانک ملی، مدیریت پتروشیمی شازند، وزارت بهداشت و نهایتا شورای اسلامی و شهرداری شازند، عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان شروع شد.  
احمدی بیغش ادامه داد: مجری پروژه بیمارستان 120 تختخوابی شازند، شرکت ساختمانی بانک ملی بوده و مقرر شده که طی دو سال با هزینه بالغ بر 1000 میلیارد تومان توسط پتروشیمی شازند ساخته بشود.  
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص حمایت پتروشیمی شازند در ساخت بیمارستان 120 تختخوابی این شهر اعلام کرد: ما قدردان پتروشیمی شازند در ساخت بیمارستان 120 تختخوابی شازند هستیم و این پتروشیمی بیش از سه دهه است که در شهرستان شازند فعال است و به طورقطع و یقین با زحماتی که پرسنل این پتروشیمی متحمل می شوند، خیر و برکت برای کل مردم کشور دارد. 
 احمدی بیغش با اشاره به اینکه به خاطر مضرات و مزاحمت‌هاییکه صنایع در کنار منافع بزرگش دارند، تاکید کرد: توقع ساخت پروژه های عام المنفعه توقع به حقی است، لذا پتروشیمی شازند در این راستا با نظر مثبت و مساعد مجمع عمومی سهامدارانش قبول کرد که پروژه ارزشمند ساخت بیمارستان که خواسته دیرینه مردم منطقه شازند بود را احداث بکند و در هر صورت من به سهم خودم از طرف همه مردم منطقه از این اقدام ارزشمند بانک ملی و مدیرعامل گروه توسعه ملی، مجموعه پتروشیمی شازند و همه کسانی که به هرحال گام مثبتی در این زمینه برداشتند، قدردانی می کنم. 
نماینده مردم شازند در مجلس تصریح کرد: شهرستان شازند و به ویژه شهر شازند یکی از آلوده ترین شهرهای کشور است و در استان مرکزی رتبه اول را دارد و دلیل آن هم مجاورت با سه کارخانه صنعتی نیروگاه شازند، پالایشگاه شازند و پتروشیمی شازند است که این سه واحد صنعتی در کنار هم قرار دارند. البته باید اذعان کنم که پتروشیمی شازند صنعت سبز است و آلودگی اش به حداقل رسیده است. منتها مساله ای که مردم منطقه را آزار می دهد آلودگی است که از مازوت سوزی نیروگاه برق 1500 مگاواتی شازند تولید و متصاعد می شود. لذا باید در مجموع دست به دست بدهیم و یکسری ملاحظاتی هم داشته باشیم تا چرخ صنایع هم بچرخد.

برای مشاهده ویدئو اینجا کلیک کنید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین