تاریخ انتشاردوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
کد مطلب : 13276
با هدف تجلیل از بازنشستگان برگزیده ملی؛

آیین هفدهمین سالروز گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان آغاز شد

پخش زنده از طریق فضای مجازی
۱
plusresetminus
آیین هفدهمین سالروز گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان با هدف تجلیل از بازنشستگان برگزیده ملی صبح امروز (سوم مردادماه) آغاز به کار کرد.
آیین هفدهمین سالروز گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان آغاز شد
به گزارش صدای بانک از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در این آیین که با حضور جمع زیادی از بازنشستگان کشوری و برگزیدگان ملی، مقامات و مسئولان کشوری برگزار شد، محمود مرتضایی فرد مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ۲۵ذی الحجه گفت: تلاش های زیادی از سوی صندوق به‌منظور کمک به معیشت و افزایش قدرت خرید بازنشستگان عزیز صورت گرفته که اجرای طرح‌های یاری از جمله همین برنامه‌ها بوده است.
مرتضایی فرد همچنین با بیان اینکه تلاش می کنیم در تمامی طرح ها شان و منزلت بازنشستگان عزیز حفظ شود، اظهارداشت: اوولوت نخست ما حفظ شان و منزلت بازنشستگان کشوری است.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره ورزشی بازنشستگان در سراسر کشور گفت: در این رقابت ها بیش از ۴هزار بازنشسته ورزشکار زن و مرد در رشته های ورزشی انفرادی و گروهی به رقابت پرداختند.
به گفته وی، تلاش صندوق بازنشستگی کشوری در کنار تامین حقوق و معیشت بازنشستگان حفظ و ارتقای نشاط و سلامت بازنشستگان تحت پوشش این صندوق است.
گفتنی است، این مراسم به صورت زنده از طریق صفحه اختصاصی اینستاگرام صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی:
 https://www.instagram.com/cspfnews در حال پخش است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین