تاریخ انتشاردوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۱
کد مطلب : 15112

دیدار مدیرعامل بانک کشاورزی با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)

۰
plusresetminus
فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی با مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دیدار و درباره تعاملات فی مابین و راهکارهای بهبود روند همکاری ها گفت و گو کردند.
دیدار مدیرعامل بانک کشاورزی با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این نشست که روز چهارشنبه 27 مهر در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی برگزار شد، بختیاری از عملکرد و حمایت های بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات به اقشار آسیب پذیر و توانمندسازی نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی قدردانی کرد.
وی بانک کشاورزی را جزو بانک های پیشرو در زمینه همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) و کمک به اشتغال جامعه هدف این نهاد برشمرد و تصریح کرد: مددجویان بسیاری با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی به اشتغال رسیده و اینک به درآمد و حاصل دسترنج خود متکی هستند که این امر یقینا خیر و برکت و خوش نامی را برای بانک بزرگ کشاورزی به همراه خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی نیز در این دیدار، ایجاد اشتغال و رفع محرومیت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی را از دغدغه های این بانک برشمرد و ضمن اشاره به اقدامات گذشته بانک کشاورزی در این زمینه افزود: از این پس نیز با تمام توان برای توانمندسازی، ایجاد فرصت های شغلی و راه اندازی کسب و کارهای کوچک به خصوص در بخش کشاورزی برای مددجویان کمیته امداد تلاش خواهیم کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین