تاریخ انتشارشنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
کد مطلب : 15233
در مراسم روز ملی صادرات با حضور رئیس جمهور؛

ایران یاسا به‌عنوان “صادرکننده ممتاز ملی” شناخته شد

۰
plusresetminus
در بیست‌‍ و ششمین مراسم روز ملی صادرات، شرکت ایران یاسا تایر و رابر، برای دومین سال متوالی به عنوان صادر کننده ممتاز انتخاب و توسط رئیس‌جمهور تجلیل شد.
ایران یاسا به‌عنوان “صادرکننده ممتاز ملی” شناخته شد
به گزارش صدای بانک از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی ایران یاسا، این مراسم با حضور مسئولان ارشد اجرایی کشور ازجمله معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان او، رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشارزی ایران و نیز با حضور صادرکنندگان نمونه و ممتاز کشور برگزار و در حاشیه این مراسم از تولید کنندگان و صادرکنندگان نمونه تجلیل شد.
با مشارکت حداکثری صادر کنندگان در فرآیند انتخاب صادر کننده نمونه، امسال پرونده بیش از ۶۰۰ بنگاه صادراتی از گروه‌های کالایی و خدماتی مختلف به منظور انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی بررسی شد و از میان ۵۷ صادرکننده برتر انتخاب شده، به سه شرکت مدال افتخار صادرات، به ۷ شرکت تندیس صادرکننده ممتاز ملی و به ۴۷ شرکت تندیس صادرکننده نمونه ملی اهدا شد.
اقدامات شرکت ایران یاسا با وجود فراز و نشیب‌ها، تحریم‌های ظالمانه و… با بهره گیری از تخصص و تجربه مدیران و کارکنان این شرکت سبب شد تا ایران یاسا، علاوه بر ۵ دوره انتخاب به عنوان صادر کننده نمونه ملی، دو سال متوالی نیز به عنوان صادر کننده ممتاز ملی انتخاب شود.
ایران یاسا تایر و رابر با اهداف برنامه ریزی شده از جمله تحقق بودجه های در نظر گرفته شده، حضور مؤثر و حفظ جایگاه در بازار، توسعه سبد محصول و تأمین نیاز روزافزون کشور به تایرهای نسل دوم (تیوبلس، Off-roadو E-motorcycle) و همچنین گروه محصولات دوچرخه‌ای توانسته تا نیاز واردات این گروه محصولات به کشور را کاهش دهد.
گفتنی است، شرکت ایران یاسا تایر و رابر از شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صباانرژی) با نماد «پاسا» در بورس است که علاوه بر در اختیار داشتن سهم عمده بازار داخلی، طی سالیان اخیر محصولات خود را به کشورهای مختلفی از جمله اوکراین، ترکیه، نیجریه، آذربایجان، ارمنستان، پاکستان، افغانستان، عراق، ترکمنستان، یمن، سوریه، گرجستان، روسیه و لبنان صادر کرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین