تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : 23629

بازدید مسئولان‌ عسلویه از دو طرح سبز صنعتی در پتروشیمی صدف خلیج فارس

۰
plusresetminus
رئیس شورای تأمین و فرماندار شهرستان عسلویه و فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دو طرح محیط زیستی پتروشیمی صدف خلیج فارس بازدید کردند.
بازدید مسئولان‌ عسلویه از دو طرح سبز صنعتی در پتروشیمی صدف خلیج فارس
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی پتروشیمی صدف خلیج فارس، سیدعلی هاشمی، رئیس شورای تأمین و فرماندار شهرستان عسلویه و سردار محمد حسین بارگاهی، فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان بازدید از پتروشیمی صدف خلیج فارس، اظهار داشتند: ما از اجرای طرح‌های محیط زیستی پتروشیمی صدف خلیج فارس حمایت خواهیم کرد و امیدواریم که سایر بخش‌های صنعت نفت و پتروشیمی نیز در جهت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در مناطق نفت خیز، این طرح‌ها را دستور کار خود قرار دهند.
فرماندار شهرستان عسلویه با مطالبه‌گری اتمام طرح فلر پاک و زمینی پتروشیمی صدف خلیج‌فارس که نخستین فلر زمینی ایران است، گفت: به مردم عزیز شهرستان عسلویه این نوید را می‌دهم که این طرح، انتشار آلاینده‌های زیست محیطی صنعتی را کاهش می‌دهد و اتفاق مثبتی برای منطقه خواهد بود.
هاشمی با اشاره به ایجاد مخزن پیش‌تصفیه پساب پتروشیمی صدف خلیج‌فارس عنوان کرد: طرح دوم محیط زیستی این مجتمع نیز حوضچه پیش‌تصفیه پساب صنعتی است که ظرفیتی معادل ۳۲۰ هزار مترمکعب دارد و از آلوده‌سازی محیط زیست جلوگیری می‌کند.
وی با تقدیر از روحیه جهادی حاکم بر پروژه تصریح کرد: این طرح بزرگترین مجتمع تولید الاستومر خاورمیانه است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و با بهره‌برداری از این مجتمع سبز، ایران در تولید لاستیک ESBR نه تنها خودکفا می‌شود، بلکه می‌تواند به تمام جهان صادرات محصول و برای کشور ارزآوری داشته باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین