تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
کد مطلب : 23971

افزایش آلودگی هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی ۵ روز آینده

۰
plusresetminus
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به سکون نسبی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی طی ۵ روز آینده، از افزایش آلودگی هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی ۵ روز آینده خبر داد.
افزایش آلودگی هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی ۵ روز آینده
به گزارش صدای بانک از ایسنا، صادق ضیاییان طی مصاحبه ای گفت: از امروز تا یکشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و ارتفاعات جنوبی کرمان، در روز جمعه در بخش‌هایی از مازندران و گلستان و شنبه در خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان، افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.
وی افزود: طی ۵ روز آینده در سایر نقاط کشور جوی نسبتا پایدار و حاکم خواهد بود و به سبب پایداری و سکون نسبی هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نظیر تهران، کرج، اصفهان و تبریز انتظار می رود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: امروز خلیج فارس مواج خواهد بود.
وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۰ آذر ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری و در برخی ساعات همراه با غبار محلی گاهی همراه با وزش باد ملایم و در شب همراه با کاهش ابر و غبار محلی خواهد بود. تهران در این روز با حداقل دمای ۸  و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی ‌شنبه (۱۱ آذر ماه) صاف همراه با غبار محلی و در برخی ساعات غبارآلود با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین