تاریخ انتشارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : 5618
برگزاری جلسه شورای عالی بورس؛

از سهامداران حقیقی حمایت می‌کنیم

۰
plusresetminus
مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران با اعلام خبر برگزاری جلسه شورای عالی بورس در روز جاری گفت: اعضای شورا بر حمایت از سهامداران حقیقی با دو صندوق توسعه و تثبیت بازار تاکید کردند.
از سهامداران حقیقی حمایت می‌کنیم
 به گزارش "صدای بانک" ،  علی صحرایی اعلام کرد: جلسه شورای عالی بورس صبح امروز برگزار شد و در این جلسه ضمن محکومیت اقدام ددمنشانه و بزدلانه آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانشان، بر ادامه روند و فعالیت بازار سرمایه کشور تاکید شد.

وی افزود: شورای عالی بورس ضمن اعلام حمایت از جامعه سهامداری در عین حال از دو صندوق توسعه بازار سرمایه و صندوق تثبیت بازار سرمایه خواست تا تدابیر لازم برای حمایت از سهامداران حقیقی را به کار گیرند. به گفته مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران در این جلسه همچنین از بازیگران حقوقی بازار سرمایه خواسته شد حمایت از بازار سرمایه را به صورت جدی در دستورکار خود قرار دهند.

صحرایی این را هم گفت: اعضای شورای عالی بورس ضمن عرض تسلیت به عموم مردم ایران، همبستگی و همدلی جامعه سهامداری و فعالان بازار سرمایه را مورد تاکید قرار دادند. همچنین از فعالان بازار خواسته شد نسبت به آماده کردن زمینه نقدشوندگی بازار تدابیر لازم را لحاظ کنند.

منبع: فارس 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین