تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
کد مطلب : 7241

انتصابات جدید در بیمه البرز

۰
plusresetminus
مدیرعامل بیمه البرز در احکامی جداگانه، سرپرست مدیریت ریسک ؛ سرپرست مدیریت بازرسی و انتظامات ؛ رییس مجتمع کریمخان زند، رییس شعبه امیرکبیر؛ رییس شعبه نمونه این شرکت در استان تهران و رییس شعبه کرج در استان البرز را منصوب کرد.
انتصابات جدید در بیمه البرز
به گزارش "صدای بانک" ،مدیرعامل بیمه البرز، سیروس رضایی لیماهی را به عنوان سرپرست مدیریت ریسک این شرکت انتخاب کرد.
  در حکمی که از سوی محسن پورکیانی مدیرعامل این شرکت به سیروس رضایی ابلاغ شده، ‌آمده است: در راستای منافع و مصالح شرکت با تکیه بر اصول راهبردی، سیاست‌ها و استراتژی‌های ابلاغ شده با استفاده از فناوری‌های نوین و با رویکرد جامع و کامل، ‌اقدام لازم در راستای مدیریت ریسک های عملیاتی شرکت بیمه البرز را به عمل آورید.
این گزارش حاکی است، سیروس رضایی لیماهی پیش از این رییس مجتمع کریمخان زند بیمه البرز بود.

طی حکمی از سوی مدیرعامل بیمه البرز، رضا شهرابی فراهانی به عنوان سرپرست مدیریت بازرسی و انتظامات این شرکت منصوب شد.
 محسن پورکیانی در این حکم خطاب به سرپرست جدید مدیریت بازرسی و انتظامات بیمه البرز گفته است: انتظار می رود با حسن تدبیر و با رعایت ضوابط و مقررات در راستای منافع و مصالح شرکت با تاکید بر اصول راهبردی و سیاست ها و استراتژی‌های ابلاغ شده اقدام لازم برای اعتلای شرکت و نیل به اهداف سازمانی را به عمل آورید.

همچنین طی احکام جداگانه‌ای از سوی مدیرعامل بیمه البرز، احمدرضا لاری زاده به عنوان رییس مجتمع کریمخان زند، سیاوش رادمهر به عنوان رییس شعبه امیرکبیرو یوسف اسماعیلی به عنوان رییس شعبه نمونه این شرکت در استان تهران و محمود زارعیان به عنوان رییس شعبه کرج در استان البرز منصوب شدند.
 محسن پورکیانی، مدیرعامل این شرکت هدف از این انتصابات را توسعه متوازن و سودآور پورتفوی با محوریت افزایش سهم بیمه های خرد و ارتقای کیفیت خدمات برشمرد و تاکید کرد روسای شعب با پایش عملکرد شعبه و شبکه فروش تحت سرپرستی، رعایت انضباط مالی،‌ افزایش همدلی، وفاداری، تعهد سازمانی و استقرار و افزایش فرهنگ مشتری‌مداری در پیشبرد اهداف تعیین شده تلاش کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین